Friday, July 6, 2012

The Celebration..


Eh..dah bulan 7...tak abis2 lg ke cerita birthday? Hahaha... tak kira nak share gak.  Yg ni celebrate kat opis.  Untuk yg lahir bulan 5 dan 6.  Actually every month ada celebration..tapi sebab bulan ni lambat sket..saya sekalikanlah dengan yang lahir bulan June.


Rainbow Cake with Cream Cheese Topping.  Order dari member.  Sedap sangat.  Boleh ADD kat FB Sweetfinger Cookies kalau nak order. 

Biasa celebrate tea time je.  Tapi sebab birthday saya, saya sendiri pulak yg organise..so, saya setkan celebrate lunch time.  Makan nasi dagang mmg terbaiklah kan.  Lauk sampingan termasuk acar.


Ni lauk utama dia..kari ikan tongkol....pergh..mmg menangkap perut pastu menangkap mata gaklah petang tu..hahaha.


Ada juga kuih kacang, karipap sardin dan kuih seri muka.  Air semua saya beli air twister & minute pulpy.  Ada sebotol coke je utk yg suka minum air gas.

Jejaka dan gadis2 yang lahir bulan May....gadis ke? Hahaha.  Yang lahir bulan 6 xde pulak..kebetulan cuti dan bz ngan meeting.  

Seronok kerja tempat baru ni...ramai kawan yg celebrate birthday sekali.  Acara makan2 ngan opismate mmg seronok..walau food dan tempat celebrate sempoi sekalipun.  Togetherness as family tu yg penting.  Oklah..have a great weekend ye everybody.

P/S:-  Semalam tak dpt gi ceramah agama sbb hujan lebat dan saya sangat mengantuk.  Setan ni mmg tau...hahaha. Sapa setan?  Sayalah setan tu...kehkehkeh.  Berlawan dengan setan dalam diri adalah cabaran/dugaan yg paling sukar berbanding berlawan dengan setan2 kat luar tu...huhu.

10 comments:

yum22 tgk food itu....mmg best mkn2 kt opis yg wt busday camgini
 
memang best lah bila kawan seopis tu semua ok....
dpt makan ramai2 pun syiok gak :D
 
best nasik dagang..sesuai je mkn bekpes or lunch..mau mata pun x bergam pastu..hehe
 
pergghh, siap ada nasi dagang tu. Best! Best!
 
Mantop...nasib baik saya dah lepas sarapan ☺☺
 
wah!! nasi dagang, rainbow cake..*lapairliur*

hehehhe...best tul kan :)
 
salam dee...pe kabar?heeeee

sedapnya nasi dagang tu,,fav sy tau...

seronok opis br dee ni mesra je semua plak tu aktiviti mcm ni mngeratkan antara staf...
 
bessnyer dpt tempat keje camni...sporting ..meriah!!!
 
syoknya dapat celebrate ramai2 cam tu.... rindu...
 
celebration jer eh..xde hadiah eh?