Friday, January 25, 2013

Selamat Bercuti..


Selamat bercuti semalam..hehehe.  Tapi kalau masih ada yang sambung cuti hari ni, selamat bercuti lah ye kawan2.  Semalam kita cuti Maulidur Rasul.  Rasanya masih belum terlambat mengucapkan Selamat Menyambut Maulud Nabi (lama tak dengar ucapan gini).  Berselawatlah ke atas Nabi Junjungan kita.  Ingati Baginda selalu...mana tau dapat syafaat di akhirat nanti.  

Tak lupa juga Selamat Hari Jadi yang ke 45 untuk sahabat baik saya..Kak Tina.  Moga bertambah kaya tetapi tidak lupa daratan.  Ye..impian dia nak kaya je...hehehe.  Asal orang pergi Mekah..permintaan dia doakan dia jadi kaya.  Yang lain takde.  Tapi sebagai sahabat..saya doakan moga panjang umur, diberi kesihatan yang baik, murah rezeki dan bahagia selalu.


Isnin saya akan fly..insyaallah.  Doakan agar perjalanan kami selamat pergi dan balik.


Ke sini.  Alhamdulillah..dah lama berhajat nak jejak kaki ke sini.  Moga semuanya selamat dan segala urusan saya dan rakan2 dipermudahkan.  Nampak gaya blog cuti lah seminggu.  Kalau ada WIFI, saya cubalah upload apa yang patut ye.  

Meanwhile, u oll semua take care.  Jangan notty2.  Pesanan utk suami dan anak2 saya juga, jaga diri.  Mama love all of u :)  Pesanan penting buat sahabat yang lagi sorang tu, lambat kalu..tinggal! Hahaha...

16 comments:

make sure gi nengok tarian Kecak kat Uluwatu tu!!
best!!
 
wah p bali....slamat cuti2
 
Salam Maulidur Rasul ..

Wah ke Bali ye. Selamat bercuti..

Shopping sana murah. Ready airport tax je nanti keluar..
 
Yeaa... Jurugambar ku dah bersedia!!!
 
selamat bercuti kakak...

nnt kirim slm kat pak isme yer...
 
Selamat bercuti K.Dee...
 
Salam Maulidur Rasul...
Wah bestnya cuti.. semoga prjalanan selamat pergi dan balik ya.. :D
 
selamat bercuti..
 
kemana tu nampak menarik je
 
huhuhu...CiM maulud pown kojer, taipus pown keje, arini pown kojer. arini keje ganti untuk CNY. yg 2 public holiday mmg comp tk amik. huhuhu...

 
selamat bercuti n enjoy ur holiday kak dee... semoga selamat pergi and selamat kembali...
 
dah selamat sampai dah by now kan...
nak ole2 leh hehehehehehe...
have fun dearies....
 
Seronok nyer Ina dpt g bercuti ker Bali.. Lari Dari kesebukkan KL dan kerja. Selamat bercuti Ina.. Moga selamat pergi dn balik yer.
 
Happy holiday kak. Bestnya cuti2.
 
Waah seronoknyaa jalan2 ke Bali.. Happy holiday.. :)
 
FM seketol kak :)