Friday, December 6, 2013

Makyung Kesaktian Anak Raja Gondang


Assalamualaikum semua. Bertuah rasa diri ini bila dapat tiket teater free. DJ Suria FM letak status kat FB tanya sapa nak free tickets..laju2 saya komen..hehehe. Pergi collect hari yang sama...malam tu terus berdesup ke Istana Budaya.


Dapat 4 tickets tapi yang pergi tiga orang. Tengok seat pun kosong je kan. Sebelah saya tu anak buah sayalah..sapa lagi.


Yeay...dah start. Tapi opening ialah tarian Makyung. Nak lelap gaklah tengok..tapi dorang menari lembut je..lemah gemalai. Bila dah masuk cerita..baru best. Kelakar pun ye. Seronok juga tapi jenuh nak faham dialek Kelantan. Sket2 bolehlah abe weh...hihi.


Antara artis yang terlibat Sofea Jane, Vanidah Imran dan Sabri Yunus. Boleh tahan Sofea Jane dan Vee kecek Kelate. Terserempak pulak dengan suaminya Shidi dan Hans Isaac. Handsomenya Hans..patut Neelofa terpikat..hehehe.


Hujung persembahan ada lucky draw. Hadiah few hampers dan grand prize ialah tiket AA ke Krabi. Orang yang dapat free tickets duduk diam2 sudah..hahaha. All in all..enjoy jugaklah walau ada masanya saya terlelap..kehkehkeh. 

Next teater ialah Lawak Ke Der 3 tapi saya tak beli tiket..tunggu kuar kat Youtube. Choi! Hahaha. Btw, ticket s Bahayanya Wanita sudah di tangan..can't wait. Jomlah join sapa2 yang free. Pada semua..have a nice weekend ye!

5 comments:

Seronoklah ada masa tgk teater..
 
Tak pernah lagi pergi Istana Budaya ni, makanya tak pernah lagi tengok teater juga.
 
wahh dpt free
dpt gk tgk teather kan.
zura tk penah rasa lg tgk live teather..hehe
 
kalo i pun compom susah nak pahe kecek klante tu...
 
untung la dpt tiket free,sape nak bagi kasn..layankan je la even tak faham.,dpt gak jumpak retis ye tak.hehe