Monday, January 13, 2014

Parti Makan-Makan


Salam pagi Isnin buat semua. Kejadian last week, kami buat plan mengejut, makan2 kat umah Bonda 3A, Ieda Pepel lah sapa lagi. Yg available..puak2 yang ni jelah. No hal, majlis makan2 tetap berjalan rancak.


Ha..cer tgk latest edition Bonda 3A ni. B@lat tau. Lengan tu rasa cam nak geget je. Siap compliment air liur meleleh lagi. Comel betul Ammara ni.


Food ada yang dibawa, ada yang tuan rumah sediakan. Saya bawak pengat pisang. Sis Nor bawak goreng2. Tuan rumah buat puding gula hangus dan ada juga trifle tapi dek kerana ralit sembang terlupa nak dihidangkan..hehehe.


Budak2 kita bagi sibuk dengan aktiviti mandi manda. Supaya yang adults boleh have fun bersembang sakan. Naik lagilah bil air tuan rumah..hihihi. Mandi sampai kecut..pastu masing2 lapar.


Ha..sebelum datang, kami singgah sini. Bawaklah sikit buah tangan. Durian baru turun dari lori.


Tukang buka kita bagilah kat tuan rumah..hihihi. Tukang makan yang hantu2 durian je. Thanks pada K Tina yang belanja durian ni. Moga dimurahkan rezeki. Ada amik pic isi durian tapi gegarlah pulak. Takdelah modal nak eskyen2 kat korang..hehehe.  


Esok jangan lupa kita akan menyambut Maulidur Rasul. Jangan lupa berselawat ke atas Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W. Oklah, jumpa lagi rabu.  Insyaallah.  

13 comments:

SERONOK NYER KAK! :)
 
Selamat berehat kat rumah Dee...
 
Goreng aje semuanya Dee?
 
Hrmmm Bila lah dpt kerumah Pepel....seronokkk jer akk tgk...
 
Tata: goreng2 ada yg membelinya..dee bwk pengat pisang..
 
Yang paling seronok sekali dah tentulah sebab ada durian. Nasib baik takda gambar isi durian, kalau tidak alahai terliurlah kita!
 
Assalamualaikum Dee

meriah...
 
cantik shawl!!
 
Muka tuan rumah tu cam familiar la sis..
 
wahh..seronoknya berparti..hehe
ammara comeynya..bolattt ha.
 
gath yg lepak santai. jnji dpt lepak ramai2. best
 
salam maulidur rasul kak dee... lamanya tak singgah sini... huhuhu
 
Sedapnya derian :)

Happy tengok bebudak mandi kolam :D