Saturday, July 18, 2009

Saksikan Keseronokan Bermain Kelah

video

U oll tgk eh..keseronokan bermain ikan kelah di Sg. Tagal, Ranau, Sabah. Tp yg ni sekejap je..sbb mimi tgh kaco sy..huhuhu...

13 comments:

besnyerrr...eeiuuuwww cam geli2 pun ado...

mimi..mimi, naper kaco mama nak snap pic nih, auntie baru nak feel-feel tgk ikan bnyk gitu..hihihihi
 
ikan kelah tu cmne upe dia ek?
 
syoknye....da mcm piranha pun ada..tu hulur makanan kan?sore mimi jek dgr!
 
tak boleh tangkap ke ? salai dan makan hehe
 
banyak nya dee..gelinya ..hehehehe
 
tinie: mmg geli..dee takut nk masuk air tu..

eya: camana rupa eh..ko kenallah..google..

mummyaeesh: hulur makanan tp genggam dulu..mimi tu over excited..

zino: xleh ar zino..jabatan perikanan tu bela..

kty: tulah..gelikan..byk giler..smpi itam area ikan tu kerumun..
 
Warg kalau macam ni takyah wat spa ikan nih, mesti lagi geliiiiii
 
sanggup tu kena serbu ngn ikan byk2 gitu...
 
terasa geli gelaman laks.. hehehe..
 
uissshh..senangnyerrrr nak main ngan kelah ala² jinak jer nampakk..
 
agak jinak ikan kelah tu akak..


p/s: goreng pon sodap
 
oopppsss... cam geli2 gitu tgk byk2 heh..heh..heh.. tapi seronok la
 
aku baru je balik dari taman negara kt situ pon ada ikan kelah.. mmg jinak.. bnyk dn besar sgt.