Tuesday, June 16, 2009

Layan Video Jap...


video

Layanlah si fifi menari..tp kojap yo..maaf gambar goyang2..mamanyer x stabil. Hahaha..ignore juga mamanyer suara nyanyi yg ala2 katak tu...kihkihkih.

video

Ni pulak gambar mimi nyanyi. N kualiti video sgtlah tidak cantik. Dhlah tu x reti den nk togakkan. Gambar pompuan cun kt blakang tu ignore jelah ye..hahaha.

Selamat Menonton!!

19 comments:

aku dah dgr sore ko nyanyi..
bagus dua badik ni pandai nyanyi
 
kty: hahaha..lawak ar..
 
hi hiihihi.....seksi gak suare ko nyanyi dee kan...keh keh keh keh ....

okey2 kalo masuk AF..akan auntie Afundi kamu2 tau hi hihihi
 
lieya: sora garau besau tu..hahaha..
 
next AF, atau bintang kecil :)

comel, comel, atau masuk mentor

mama duet dengan anak-anaknya :)

hehehehe
 
adek fifi goyang inul..
yg kakak mimi leh msk af lagi...
pandai la ank2 ko dee..
 
fullamak...memasing dgn bakat memasing ek...caya lah!
 
so adorable!
 
very cute
 
ni lagu feveret hariz ni...hahhaha
 
Dee:

Jom Karaoke....:P
 
berbakat anak2 dee yer.. blh masuk reality show nnt nih!.. ;)
 
nak bawak lari budak berdua ni aci x?
 
ewah ewah..
ada bakat jadi artis ni akak ^^ hehe..
uncle pasti undi fifi ^^


p/s: suka tgk idola bintang kecil
 
teleng aku layan video ni wokkk.hihi
 
haha za betul tu teleng kepala tgk video nih huhu sabo jela mama fifimimi nih
 
wah..pandai aarr dia nyanyi.. heh..heh..heh..
 
nie tgh nyanyi sambil goyang sama nie... blog pn bergoyang...
 
hiks..sakit tengkok den ni hah!woohoo

sikit jerk fifi goyang ek!
hamboii mimi pitch dia tinggu sungguh!ape yg dia tunjuk ujung2 b4 dia stop nyanyi tu?