Thursday, November 12, 2009

Di Bawah Jambatan Itu..


Mengidamnya nk makan nasi goreng udang ni dari bulan puasa.  Baru2 ni dpt gak...sedap ni..siap mintak pedas.  Nak rasa mi udang..mcm kt kuala sepetang tu x penahlah dpt.  Sebab kul 11 pagi je biasanya dh abis kata makcik tu.

 
 Makan dgn lai chee kang sejuk...fuh nikmatnya.

 
 Kat sinilah..x komersial langsungkan.  Bwh jambatan ni tau..jambatan nk ke Bandar Tun Razak/Kajang tu.

 
 Sebelahnya F&N...


 
N also dekat dgn Percetakan Nasional Bhd..ni dekat Jambatan Chan Sow Lin tulah.  Moh gi mkn nasi goreng udang...moh2.

15 comments:

bagus ko dee detail ngn landmark skali..senang org nk pg
 
uihhh sedapnya nampak nasi goreng tu..
 
erm kedai mkn yg sedap mmg tak commercial lgsg...

cthnye mee hailam tersedap adelah terletak di paris (parit, perak. huhu) dan lokasinye betul2 tepi longkang. tp oleh kerana sedap, layannnnn ;)
 
wah nasi goreng....teringat nasi grg thai soho
sedapnya

nway salam perkenalan
 
kat ceruk mana2 pun u leh cari tmpt makan yg sodap2 ek sis...
baguslah gini...i loike!
 
dulu sha suka makan nasi goreng ketam dekat serdang. tp dah kurang kualiti sket restoran tuh skang. sha pun dah takde tinggal sana.

nasi goreng udang nieh mesti sedap...
 
tak komersial takpe..janji sodap..ngehehehe..

besnya..tapi kita takleh makan udang..huhuh
 
oohh.. macam tahu kat mana tu.. tapi maksu tak makan udang, gatai-gatai
 
Adess.. nasi goreng udang.. tak penah lagik cuba.. nanti nak try laa.. gi kat situ..kalau rajin laa..hehehe.
 
huishhh ni yg buat linn nak gi carikk ni....
 
jangan tinggal daku dee!!!..bawalah daku bersamamu!!..wakakakak..
 
sy xtau ktne...xpe2, nx sem leh terjah kl...haha
 
salu lalu situ..tp xnmpk la plak..
mgkn psl tlalu komersil sgt kut tmpt dia..hahahha..
 
haa amik..bukan main banyak petunjuk u bagi..tak jumpa gak taktaulah..hehe
 
rasa lapar plak negok nasi udang goreng ni. jom nnti kita g mkn sesama dee..