Thursday, December 23, 2010

Niezzareena Anniversary Giveaway..

Cik Jah kita buat GA u!!  Rugilah x join.  Katanya sempena annivesary, mohlah join cecepat.  Ok..meh kita tengok plak syarat2nya.  Cer citer..cer citer..hehehe.

1.  Jadilah follower Cik Jah ~ DONE!
2.  Letak banner di atas di sidebar blog anda dan link kan ~ DONE!
3.  Dah siap 2 tu..tinggalkan jejak anda di ruangan komen kt sini ~ DONE!

Moh tengok lak hadiah2nya..cer tunjuk..cer tunjuk..hehehe.


Pemenang pertama dpt selendang purple tu..pemenang kedua dpt selendang coklat tuh.  Cantik dua2 tu..suka teman.
Tapi kalo pemenang tu teman..mcm teman nilah..x pakai tudung..dpt hadiah misteri dari JB.  Suker you!  Lepas tu kena taglah..nak tag SIS RASP ngan SIS ELLY lah..hihihi.  Buat tau..hadiah best neh!  Tarikh tutup Ahad, 26 Disember 2010 tepat jam 12 malam.  Good luck!


hi dee,

vah vah vah!!! kau join gak ek. hehehe.. teruja aku weh.. maceh ye.. i like.. gud luck bebeh!
wokez...insyaAllah akan ku buat :)
gud luck!!!
Noted.. dng kadar segera aku buat :)
dee, tag yang arituh tangguh dulu buat yer..tak done lagi
I think this is one of the most vital information for
me. And i'm glad reading your article. But wanna remark on some general things, The web site style is ideal, the articles is really excellent : D. Good job, cheers
Here is my web blog ... work at home opportunities
Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us
so I came to check it out. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!

Fantastic blog and amazing design and style.

Stop by my weblog -
Hello Dear, are you truly visiting this website daily,
if so then you will absolutely obtain fastidious knowledge.

Also visit my web-site; novoline automaten spielen
This is the perfect website for anybody who hopes to
understand this topic. You know so much its almost tough to argue with you
(not that I really would want to…HaHa). You definitely put a brand new
spin on a topic that has been written about for a long time.
Great stuff, just excellent!

Feel free to surf to my web site; book of rah online ()
I need to to thank you for this good read!! I definitely enjoyed
every bit of it. I've got you book marked to check out new things you post…

My blog :: books of ra