Wednesday, January 19, 2011

Kelakar Giler..


Saya dan isteri telah pergi melawat ke satu ladang lembu dan kami berhenti di setiap kandang tempat lembu lembu di biak.
Kami sampai di kandang pertama dan ada satu papan tanda yang di letakkan yang menyatakan,
   
LEMBU JANTAN INI TELAH MENGAWAN SEBANYAK 50 KALI TAHUN LEPAS.

Gambar lembu macho 1 xleh copy paste..harap maaf...

Isteri saya secara jenaka mencuit saya dan dalam senyum berkata :

'Dia mengawan 50 kali tahun lepas.'


Kami kemudian pergi ke kandang kedua yang ada papan tanda berikut :

''LEMBU JANTAN INI TELAH MENGAWAN SEBANYAK 150 KALI TAHUN LEPAS '

       

Ada gambar lembu macho 2..xleh copy paste gak..hehehe..
 
Sekali lagi isteri saya mencuit saya dan berkata :,

'WOW~~Itu dah lebih dari dua kali seminggu..........Abang boleh belajar banyak dari dia .'

Kami berjalan pula ke kandang seterusnya dan di situ ada papan tanda dalam huruf besar yang menyatakan :


'LEMBU JANTAN INI TELAH MENGAWAN SEBANYAK 365 KALI TAHUN LEPAS'



Gambar lembu paling macho..x leh copy paste gak..sorry yek..


Isteri saya menjadi girang dan mencuit saya dengan kuat dan berkata :

'Itu bermakna sekali setiap hari ....  Abang MEMANG boleh belajar banyak dari lembu jantan ini " !!!


Saya pun pandang isteri saya dan berkata kepada nya,"

 'Awak pergi tanya lembu jantan ini, selama 365 hari itu, adakah dengan LEMBU BETINA TUA YANG SAMA ??

17 comments:

hahaa..adeke die suruh laki die balajar dgn lembu..kang napsu lembu baru tau..hehheheheh

asal nampak 'betina' nak mencanak...agaagagag
 
hahhhhh lawak arrr..adeiii..sabo jek :p
 
365 hari?.. wow!!!..... NO-STOP!!... tak laku le kotex dan segala nika tu yee... huhuhuhu
 
pergh...kena la yg betina dh menopos....ahhakkkss
 
wakakakakaka kuang ajar jek...
 
ngeh ngeh ngeh kureng asam punye laki!! ;)
 
lawak ni kejam ok..
sila pukul jer jantan tu..
skali ngan lembu nya skali:D
 
hahahahaha...hampeh :)
 
betul jugak tu..
lembu sure la mengawan ngan byk lembu..wekekekek

ish2..
 
hahahaha kelakar dasat lembu tuh yer..heheheh
 
aku kan ..baca atas je.lepas tu terpaksa g toilet tau..kalau tak kang tak pasal je abis banjir kat kusi
 
Ayat cam pisau potong daging laki dia...hehehehe...
 
hahaha...
mmg lawak.. rasanya dah pernah baca jenaka ni sekali
 
lawak.. terkene balik kat diri sendiri..
 
Mesti Dee tengah happy, sebab tu buat lawak hari ni.
 
hahahah...senak perut gelak. sampai hati doe laki dier..
 
hahahhaa..adeiii..skt perut....aduiii