Tuesday, September 18, 2012

First Open House..


Yup..first open house yang saya pergi ialah rumah Sis Rasp.  Kebetulan birthday Sapphire.  Memang seronok.  Happy Birthday sayang :)

Tapi saya sampai sekarang tak boleh lupa response Sis Rasp bila first time tengok saya bertudung.  Hahaha..dia boleh patah balik masuk dalam rumah tak jemput saya masuk.  Mcm nampak hantu...hihihi.


A'ah..kat rumah Sis Rasplah first time kawan2 Pelangi tengok saya bertudung.  Ada yang jalan terus je tak salam saya.  Tak kenal u oll...hahaha.


Tapi sebenarnya Sis Wahida dah tau dulu.  Sebab dia first geng pelangi yang datang beraya ke rumah.  Pun response dia saya tak boleh lupakan.  Muka sebak dia.  Hmm..memori indah :)  Makin cantikkan dia sekarang..berseri-seri.


Love this big family.  A big thanks to Sis Ayu sebab tumpangkan saya.  Sis Rasp, thanks atas jemputan  makan2.  Food u sedap2 belaka.  Sorry Fifi tertumpahkan air.  Sorry juga stay lama sangat sbb rasa mcm taknak balik..hahaha.  Jangan serik invite kitorang lagi ye.  Masa ni Sis Nor masih di Kuching.  Hopefully lepas ni leh gather complete semua keluarga Pelangi..insyaallah.

19 comments:

Alah bisa tegal biasa sis..lama2 nnt org akan lihat kamu seperti DEE yg dulu juga tiada apa2 yg janggal...
 
dee or wahida..dua2 pun comey..sgt..
 
ayu gitu...apa apa pun meriah tul
 
hehehhe... cantik sampai tak kenal ye kak... dana pun rasa sebak n hepi sgt utk akak ngn k wahida...
 
Macam Pelangi juga perasaan membaca posting kak dee nieh:)

Comel...warna purple lagi:P
 
wah pasti seronokkan
 
eh, ada gambar aku la...hehe...

mmg seronok la time ni kan kak...geng pelangi hampir lengkap time ni, siap bawak family masing2...

hope satu hari nnt kita boleh berkumpul ramai2 mcm ni lagi...
 
Dua2 ayu gitu dah bertudungkan.. :) Meriah tgk bila uols dah berkumpul reramaikan.. :)
 
dulu sy ingat kak dee n kak wahida adik beradik..muka sama..hehe
 
woweee meriah... best!!!
raya mmg best tiap minggu ada je open house.. makan makan makan..
so skang masa tuk yati berdiet hehehe
 
dua2 bseri2 sy tgk Dee...kem slm kt Sis Wahida yer....
 
Kak dee & wahida...dua2 cantik bila bertudung >_<.
 
a;hamdulillah sis...sbnrnya lia 1st time nampak gambar sisi b'tudung masa kat blog wahida... dua2 semakin manis skrg.. :)


selamat hari raya sis dee... (w'pun syawal dah b'akhir baru b'kesempatan nak bw uhuksss.. )
 
lya thn ni x pergi mane open house..just ke rumah bos je aritu.. seronoknyer, pergi rmh rasp...
 
hahahaha... sebenarnya i saja jer buat2 jalan tu sis sbb nak kaver rasa terkezut tu hehehehe... mu jgn lak terasa ye :)

dua2 makin manis dipandang sis...

sorry lah layanan tak seberapa time tu...ya ampon ya...
 
ohh sunggoh lain :D
tang part buleh patah balik tu yg syok tu :D heheheh
 
semua manis2 bila bertudung... Alhamdulilah :)
 
manis2...cantik2 semua...like banyak kali
 
sis n kak waheeda sama2 manis... sama2 makin berseri! :)