Friday, May 14, 2010

Eleh...Aku Pun Ada Gak Ar...


Hahaha..tajuk ada bunyi2 nak mendengki.  Sila percaya...hahaha.  Adalah kawan blogging sy sorang tu..dia beli DSLR utk wife dia.  Dia ingat sy x jeles.  Wei..DSLR tu..mmg jeles.  Xpe...dia punya Canon jeee....


Ha..sy punya Nikon..Nikon ye Bro!!  Wakaka...xdelah..sebenarnya anak buah sy si I-Shah tu yang beli.  Dia tengah2lah..canggih sket dr compact camera..less canggih sket dari DSLR.  Dia beli Nikon Coolpix L110.  Bolehlahkan..12.1 megapixel.  Gambar cantik dan terang.  Sy belum upload dlm pc..nti sy tunjuklah hasilnya.  Smlm kul 11 mlm baru nak godek2 menatang ni.  Nanti bila dh upload pic dr camera tu..sy tayang kt sini ye.  Harga?  RM898 kalo x silap..kt Midvalley..ada Camera Fair.  Gi lah terjah.

23 comments:

bila lah aku nak dpt beli kamera cenggitu..aku pun jeles gak nie .
 
n3 xbleh blah ni hehehe.......
 
dslr mmg bestlah kan..tp nak kena pandai guna jgk kot..klau x pun sama je gbr wpun guna dslr tu..huhu..
 
hahaha...KM ..aku nk gak...tp tk tau nk cekau kt mane $$$..pinjam saham KM barang sjuta....boleh
 
mama try kipas Dee...baru baru jo trima duit refund dr incometax hehehe.......
 
nak cari external flash la..leh la pegi nanti...tue pun kalau larat la..kompom ramai punya kan..huhuhhu
 
nik nak jual nik nye dslr..nak beli?...nikon d60....warranty malaysia....baru pakai 5 bulan sc less 5k....
Yabang nak jual RM1750...
reason selling : nak upgrade
 
makin ah cunlah pic dlm blog pasnih. hehe..selamat mengeksplorasi
 
aduyaiiiiiiiii aku pun lame ngidam natang ni tp tah abad ke bape le leh dapat huhu...aku pun dengkiiiiiiii gak ni dee hahahaha
 
cun siot..
semakin best lah pic2 kat blog u nnti..
lyn tingin gak nak beli.. tapi nnti2 lah.. hehe
 
congratz dengan kehadiran kamera baru!
 
800++....

okey la kot!
kat tpt aku ni canggih benau..
sampai 1300++ plg murah!

Eh,
aku pon jeles gak dgn org ada kamera gabak ni. klu dedulu erk, org pakai kamera gabak ni khas utk cameraman pengantin je kan????

skrg..semua org dah ada...aku je yg takde lagi.
 
uih jelesnya kalau ada kamera cam tu baru semangat nk blogging kan dee
 
kty: alah kty..bukan aku pya pun..aku eksyen je..

km: entry ni khas utk ko..

eja: setuju...tp tu bukan dslr sepenuhnya..

mamarempit: ko pinjam je..dia tu kaya..

km: alah km..aku pya amount kt cek tu..nk beli lampu flash ko sejibik pun x lepaslah..

purple: leh pegi..tp gi masa weekdays..kalo weekend..parking pun susah..

queen: jual kt mudah.my or lelong.comlah..

lily: i-shah pyalah..bukan dee punya..

cutecida: aku pun x taulah bila dpt beli sendiri..

lyn: samalah ngan k dee..

chybee: thx..

jaja: alah..aku pun xdok..

mommylily: kalo anak buah dee tu bg pinjam..hahaha..
 
hahahahaha ingatkan u beli camera tu dgn duit cheque u tu sis :)
i pun jeles gak tengok...
bila laaa nak dpt beli cenggitu :)
 
bestnye..
ngah kumpul duit gak ni..
hehe..
ada org nak hadiahkan x agak2...

salam singgah.. salam pkenalan
 
jeles ni.. mana aci ada kamera godang gitu...
 
rasp: amount cheque tu sket jelah sis..

amieynna: bertuahlahkan..kalo ada org nak hadiahkan..salam perkenalan..

mira: x godang ar mira..tu bukan dslr..itu kecik je tu..
 
camera sekarang dah jadi murah kan..
macam ingat lagi zaman dulu kamera filem pun satu 5 6ratus..
sekarang coolpix yg ganash cenggini pun br 900!?
pcket kna bli jgak la satu gini...

bli olympus yg bulelh menyelam tuu!! heheh:)
 
nak jugak...nak jugak...alaaa...sha takde. skang sangat jeles. canon ke ape...ke...nak...nak...nak!!!
 
nak tgk gambrrr....

msti kool nih..
 
wah.. best gak kan klu dpt sebijik kamera camtu
 
wah.. bagus ni ada camera fair kt midvalley. patut la adik ipar aku pon beli kamera nicon yg gedabak tu. mesti beli kt sana kot.

masih ada lg x dee camera fair tu..?