Wednesday, May 19, 2010

Kisah Org Yg Suka Cakap "Ada Aku Kesah"...


Ha..org tu ialah Cu sy.  Korang tgk kaki dia..ha..kena air panas tu.  Akibat nk selamatkan blender dr jatuh..tertarik sekali cerek air yg baru je mendidih.  Melecur tu dua2 kaki.  Kejadian hari Isnin baru ni..sy gi lah umah Cu sy..nak antar borang pendaftaran sekolah si Mimi.  Tgk2 berbalut kaki dia hah.  Ler...cerita punya cerita..dia kata tuhan nk balas.  Byr cash.  Cu sy ni suka bergurau..suka menyakat.  Kwn dia bgtau kaki bengkak sbb kena hempap motor..dia ckp..ada aku kesah.  Kt Melaka weekend tu..dia nampak org jln terkedek2..dia ckp tu boifren anak bongsu dia.  Sekali...dia lak terkena.  Kesian..moga cepat baiklah ye Cu.  Jgn guna ayat "ada aku kesah" tu lagi ye..hehehe.

11 comments:

ngeri je tgk kaki dia...
smoga Cu u cepat2 sihat...
mesti dah insaf tu kan...
 
Adoi hai...air panas mengelegak tu..semoga cepat sembuh..
 
semoga Cu cepat sembuh...

saya selalu gak guna ade aku kesah tu...

tapi bila org duk sibuk sangat pasal saya...duk bising2 kata kang org tu pikir ni..org tu cakap ni...ha..masa tuelah keluar..ade aku kesah..ekekeke...yup..stil tak elok...ish2../perlu diperbetulkan
 
hehe..cash out leh kak?
cash out nuffnang
agagaga
 
pocket selalu guna ayat tu!!
macam bila pocket rejectkan report
orang n ayat dia memohon kasihat..
'alaa pocket, tiga ari tiga malam aku buat tu, takkan ko nak suruh aku buat dari mula koott'

'ada aku kisah?'

apa la bencana yg mungkin menimpa?
oh tak nak dah la gini heh:)
 
laa.. kesiannya..
 
Uihhh ngeri gak.
 
la sian gan cu ko dee.. aku kenal ker??

semoga cpt sembuh.
 
ciannye die..
dua2 belah kaki lak tu..

sy xbape gemar org ckp mcm tu...
memang niat gurau..
tp kedengaran kasar..
 
fobia la dengan air panas ni lepas kene kat diri sendiri... huhuhuhu..
seday la... tangan dah hodoh...
 
huhuhuhu takutnya...semoga dia cepat sembuh...