Tuesday, May 10, 2011

Secret Recipe Lagi..

Maaflah jika saya tidak berkesempatan mengunjung rumah kalian.  Di saat ini saya betul2 rasa nak ada klon supaya saya boleh berada di 2 tempat pada masa yang sama.  Minggu ni minggu saya berpindah opis..memang memenatkan.  Nanti bila semua dah settle..lepas wesak insyaallah, saya akan blogwalking ke rumah2 u oll ye.  Jangan marah..senyum2 selalu tau.  Saya sorang marah takpe..hehehe. 
Baru2 ni saya ada ke Sogo.  Seperti biasa, tak tahu nak makan kat mana..lepak Secret Recipe jelah.  Kami minum Cafe Latte and Mocha Ice Blended...ke lain..saya dah lupa..hahaha.  Dah tualah.
Ini appetizer kami.  Seafood spring roll...sedap.
Sebab kami kenyang lagi..order yang ringan2 je.  Ni Shepherd's Pie.  Sedap jugak.
Saya pulak pergi order Blackpepper Lamb Pie.  Errr...rasanya saya takkan order lagi kot.  Bukanlah tak sedap..tapi tekak saya tak berapa menggemarinya..hehehe.
Bila dah ada appetizer, kenalah tutup ngan dessert..konon.  So, kitorang makan Marble Cheese Cake.  Wallah..terbaek!  Sesekali bila ke SR..tukar menu ok gak kan.  So, kita boleh tahu yang mana lebih sedap..tapi ada orang mmg takut nak cuba menu lain.  Nanti u oll cubalah something yang lain dari menu yang selalu u oll order.  Tapi jangan ajak saya makan sushi tau..saya dah cuba..tapi tekak mmg xleh terima..hihi.  Have a good day everybody!

29 comments:

haishhhh... klu zue slalu mkn kt secret recipe nih, makin subur ler lemak kt bdn... hehehe....
 
mana maincourse nya?
 
takpe dee..nanti dah free leh blogwalking
 
waduh kak dee.. tak menahan tengok menu2 SR niee.. huhu..

btw akak nampak kurusss lah kak... serious.. penatt ek? sabar keh.. banyakkan berehat nanti taw!
 
sedapnya!!akak pindah kt mana lak??
 
alahai,
sedapnya,
dah lama x pi SR,
rindu rasanya nak pi mkn,
hihihihi....
 
sedapnyeeee....jom jom pi pekena kek kat SR kawan2..
 
wah kak dee u look diferent lah...apakah rahsianya......
 
bukan takut nk cuba menu lain...tp lebih kepada takut salah menu pastu bayar mahal.rugi.ehehe..
 
Sedapnyaa tgk cheese kek tuh..nyum2 lama dah tak makan.. :))
 
kek situ mahal
nak belanja awek makan sekali sekala jer lah
 
masih tak berani nak cuba yg pelik2 kat SR sbb if tak sedap..rugi wooo dah la mahei ahhahaha
 
musim pindah ofis :)
sgt memahami kesibukkan u tu sis...
wahhhh u tukar menu.....
terkezut gak i hehehehehe...
lama dah tak layan SR nie...
 
sama la kita.. say NO to sushi ;p
 
biasa klu kita masuk satu2 kedai..mmg oerder benda yg sama je..takut nak cuba yg lain...
 
Best tau ada klon, sorang makan secret recipe, sorang makan Mekdi..haha
 
yati suka shepherd's pie ni kalau minum petang..
 
bz ko yer.... take ur time beb! pindah mmg memenatkan, nak nak ko sorang pompuan, kena jadi mastermind laa
 
wooww tarik napas panjang2 erk...take ur time...walla memang sedap marble cheese cake ituw
 
SR kalu dessert mmg sedap
 
aku hari Ibu itu ari ada nmpk org sambut dengan membawa sebuku kek SR ni..hati terus terkinja kinja nak makan..tapi belom bereksempatan le pulok!!

x(
 
kak ati ni mmg tak berani
nak gi makan tempat2 cam gini

takuttt...mahai..hehe
 
Sedapnya, slalu gi SR mkn kek jer ☺☺☺

Selamat berkemas yer sis, memang penat giler pindah office nih.

Latest: Lunch hari ni, Gulai Tempoyak Ikan Patin

Anak Dara SAKIT MATA
 
rasa nak gunting rambot pendek macam Dee, je....
 
DIMAAFKAN..!
 
dah free nnti blogwalking erkk
 
bestnya SR...sy suka..sheperd pie tu mmg sgt sedap...

ooo xsuka sushi yer..sy suka sushi tp xde geng nak ajak mkn sushi king..heeee
 
tak per la Dee...dulu kan mana yg penting....kita sama2 berkerja..jd kene saling paham..SR tekak boleh masuk..Kalau Sushi...soriii..mmg tak boleh....
 
yummy seafodd spring roLL tuh..sofia cukup suka..ehehehheh