Tuesday, August 3, 2010

Dinner Treat @ Tony Roma's Midvalley


Last Friday was chaotic...sebab hujan dan jem.  Saya pulak hampir kehilangan handphone di dalam tandas.  Nasib baik ada sis yang cantik molek terjumpa dan pulangkan kepada saya.  Sebab dia masuk selepas saya keluar sebab tu dia confident handphone tu memang milik saya.  Hmm...lain kali tak mahu keluarkan dari handbag..huhuhu.  Oklah..saya sebenarnya dah berjanji dengan minah comel lote ni.  Sebab tu sy sabar menunggu.  Kesian dia..terpaksa meredah jem semata-mata untuk menepati janji.  Thanx ye adik!!  Sebab dah lapar sangat..terus kitorang pegi terjah Tony Roma's.  First time saya masuk restoran mahal ni wei..itu belum saya cerita kisah saya masuk butik handbag mahal..macam2 hal.  Nanti saya story yang itu ye di kemudian hari.


Ini air cik adik manis..sweet cherry.


Mine was Miami Breeze...sedap...nyaman.  Dah lama tak minum ais..nasib baik minum ni ok je..tak batuk.  Kalo tidak naya je.


Our appetizer..onion loaf..or more like onion ring lah.  Sedap..lembut je.


Ini pulak cik adik manis order..pasta with a lot of shrimps.  U oll tengok macam sikit je kan..sebenarnya memang banyak melampau.  Cik adik manis tak dapat habiskan..ada lagi 7 ketul udang masa dia stop makan...huhuhu.  Sapa pernah makan kt Tony Roma's tau kan serving dia besar mana...mmg x larat ar..nak2 dah makan appetizer.  Rasanya?  Sumpah sedap ya amat.


Ini pulak saya punya..Salmon Grilled with Pichatta ke apa benda ntah.  Saya dah lupa.  Yang kuning tu nasi..rasa dia macam nasi nenas.  Salmon grilled tu sangat2 sedap.  Brocolli tu, salmon n udang tu abis saya balun..nasi tu je sy surrender...huhuhu.  Makan kt sini sekali sekala bolehlah kot.  Harga memang mahal tapi dia punya rasa tu yang berbaloi.  Kepada cik adik manis..terima kasih banyak2 ye.  Next, we go TGIF lak ye..macam yang telah dijanjikan.  Lepas raya ye adik.  Jangan serik jumpa akak manis ni pulak..hahaha.  Esok..saksikan video terhangat di pasaran.  Tunggguuuuu!!

27 comments:

menu dee..tu buek kty terliur je..
shedap sgt nampaknya
 
mana tak mahal Dee, semuanya sodap.TGIF yang ko nak pergi tu pun sodap.akak pernag pergi sekali kat subang.Tony roma's tu famous kan.
 
nasi kuning tu dee mcm pulut plak yer.. tapi mmg nmpk sedap.

x sabar nk negok video goyang gerudi inul.. hihihihi
 
lieya kalo gi tony romas ni mmg wajib order set ribs die...sedap dee...sampai menjilat2 tulang heheeheh

portion kat sini besar....selalu gak lieya tak abis....
 
xpernah mkn kat tony romas..cik abg xminat steak n xmkn seafood..tp xtaulah ayam2 ada ke takde jual...

nmpak sedap lah food2 tu..tgh lapar nie..
 
terliur plak rasenye.. da mcm rancangan jalan-jalan cari makan ye.. sedap tul tue.. sesedap hargenye.. hehe..
 
onion ring nampak sedapppppp.. salmon pun sama.. siap ada udang2 gitu..
 
oh menu akk tu..buat sy lapooo...
 
portion makanan kat tony's tue memang sendat perut..sedap lak tue kan...pehhhhhh
 
sedap sungguh juadah tu.. patutlah mahal dari ceria dee pun tahu mahal sebab makanan yang sedapkan..
 
lama giler tak makan kat tony romas ni.. bila nak makan je ramai giler orang.. terus cancel huhuh
 
Salmon Grilled with Pichatta <-- yg ni nmpk sedap :)
 
Wah.. bestnye..
sedap..
bile nak bawa saya pula?
hehe
 
alamak kak dee..dugaan..dugaan..gulp..gulp...

sabor nik sabor....ahahaha
 
hehehe ni mesti tak mau keluar entry time posa...hehhee
 
sedapnya menu..x penah lagi mkn kt Tony Roma's
 
teringat kat TGIF...huhuhu...
 
Hmm..sedapnya..tgk..makanan tuh semua..nya.. :)
 
hiasan onion ring tuh terrramat la menarik sekali..macammana rasa air Miami Breezee tuh?cam air asam boi x??hahah
 
kakk dee bikin guee teringinn okeh... menarikk gilerr air tu.. wallah
 
alamak terliur plak.. gulp..
mmg nak kena singgah tony roma's ni..
lama dah tak pergi.. hehehe
 
yeahhh, makan-makan lagi
 
syioknya berdating...
dpt makan sodap2 plak tu :D
sis, bila kita nak dating nie...
huhuhuhu...
 
wow bessnyer ada org banjer....ini yang buat tingin nak terai ni...hehe
 
wow.. bestnya tgk.. terliur plak dah
 
mak aii..menu dier menngugat babe..
 
sedaaap nye...tony roma's sy belum pernah try.....tgi pernah....sedap eh kakdee??

bile la leh try nih.....ade sesape nk belanja cikmat??? hahaha