Monday, January 9, 2012

Jom Teka Berapa...


Tabung ni sebenarnya dah lama penuh.  Kepunyaan anak buah saya I-Shah.  Tapi last weekend baru dia sibuk nak ajak mengira. Mari tengok besar mana tabung ni ye.


Ha..kalau korang biasa ngan tabung botol susu ni..yang ni size paling besar.  Penuh tau.  Padat.


So, marilah teka kawan2.  Tak perlu buat entri segala.  Teka kat entry ni je kat comment box.  Sapa yang teka tepat dia menang, kalau takde, saya cari tekaan yang paling hampir.  Open utk semua orang yang beralamat di Malaysia je.  Jenuh nti saya nak poskan hadiah ke overseas lak nanti.  Malam nanti saya check sapa yang menang.  Kalau takde, sambung lagi esok pagi.  Kalau ada, otomatik contest ni tutup.


Simple je kan?  Cepatlah teka.  Hadiah saya bagi lepas saya balik bercuti bulan Februari nanti ye.  Berat tuh lepas kira..kena seret..x larat nak angkat pun.  Apapun saya jeles ok.  Tuan punya duit ni dah beli Samsung Galaxy SII..dengan hasil tabungan je.  Jeles2..marilah menabung kawan2.  Tapi jangan lupa teka eh..cepat2.

p/s: Boleh teka sekali je ye..tekaan pertama je yg dipilih. ouh ye, jumlah tabungan x sama dengan harga Samsung  Galaxy SII.... 

41 comments:

gaya gaya mcm wit lima kupang tu.
pocket teka 800 ringgit!
tapi apa kena mengena ngan galaxy tab plak!? takkan sampai seribu lebih kot!!wahh!
 
comeyy nya tabung tu! ahaha.. nak teka gak.. RM1555 kot!! :D
 
wahhh... padat duit tuh.....
try la teka.....
RM925.50
 
hahahahaha..
kalo saya teka confirm saya menang..
ok bai~
 
bole teka byk kali ke?hehehe

nk teka rm784.00
 
aku agak rm1111....ekekekek...mesti salah...
 
Rm999 ngeeee
 
aku teka dalam 650 bleh? ada tepat ka? hehehe
 
nakteka jgkkkk ...

1) rm 850
2) rm 1000
3) rm 530
4) rm 670

wakakakakkak
 
1500
 
RM980 nak jugak teka...suka taw tengok duit syiling bnyk2 tu
 
nak teka jugak la.. dalam RM1200 kot..
 
nani pun nak teka...hehehe..
rasanya jumlah duit tu rm1281 camtula lebih kurang...:P

-nanichoc-
 
srupa dgn tabung i ler...
cuma i tu lum penuh huhuhuhu...
me teka no ong RM888.80
ada ong ka? hahahahha conpom xdenya :)
 
Try lah - RM690
 
saya teka 901
 
maybe 435 hengget kot
 
fuh...mmg mantop laa hasil tabungan.....konpom berat botol susu tu...

dee lieya teka dlm 530.20 laaaa.....puh kiri puh kanan, moga2 betul heheheeheh
 
nak jugak teka...

1380
 
kak elly nye tekaan tuh boleh bikin kontrovesi tuh..... 901 yek.. hahahahaha....
 
berapa yek, aritu ada gk si edy pecah tabung tong gas dia... tp tak penah gini.... hmmmm..
ni agak2nyer RM600++ ok tak ahak2
untung2
 
++ ni tak mainlah..kena letak figure yg tepat sis norhidana..
 
RM187.50
 
saya teka duit dalam tabung tu mesti lebih dari singgit ;p
 
saya teka rm 750.
 
Wow penuh tabung tuh.. dpt plak beli Samsung SII yer.. caya laa..

Okey nak cuba laa teka.. RM725.00
 
Hmmm... RM349.60
 
231.00
 
nak teka..

rm550

rm850

rm500

rm450

rm1000

rm950

rm850

rm750

rm660

rm1200

rm430

rm670
 
Wow byknya.....
 
dolu... masa turun naik bas... lrt.... rajin simpan syiling nih.... MAKLONG la... ada balance.... .

la nih dah merempit.... xde sangat syiling.. seme dok masuk dalam tangki minyak moto... huhuhuhu

TQ wish me luck....
 
RM300++ nak ke RM400 bergantung kepada duit sepuluh sen atau lima sen...akekkekekee
 
saya teka leh?
RM 436.30
 
Aku pasal teka meneka ni aku suker bangat.. Semua duit dlm tabung tu.. Rm388.88. Hihihi.
 
rm910
 
rm390.

itu je yang terlintas kat fikiran saya~~he~~
 
RM370.00
 
nak teka jugak...
RM859
 
ya ampun..banyak nya coins..
 
aku punya botol susu tuu awat laa tak penuh2.. sian mak!~
 
berat nya botol susu tu dengan zat besi!