Tuesday, January 10, 2012

Tremendous Tuesday..


Hope every one of you have a Beary Tremendous Tuesday.  Hari ni saya tutup contest Jom Teka Berapa  tepat pukul 5 petang.  Kalau masih ada yang tak teka tepat, saya akan cari tekaan yang hampir tepat. Ye, u oll boleh teka lagi sekali dalam comment box hari ni sebab masih ada yang belum dapat teka dengan tepat.  Ye HARI INI SAHAJA dan SEKALI SAHAJA.  Teka dengan jumlah yang tepat ye.  Tak maulah ++.  Susah nak tentukan pemenang kalau mcm tu. Clue..jumlah tabungan tak smpi 1000.  Ok, try your luck again!

P/S:- Saya buat entry ni mlm tadi, serius saya mengantuk giler.  Mimi pun pengsan sambil buat kerja sekolah.  Penat2.  Hopefully mlm ni saya sempat buat entry pengumuman pemenang yang bertuah tu :)

19 comments:

Amin ...puuh kiri puuhh kanan....menangla hehe
 
mggu2 terawal skolah ni mane2 yg lom teratur lg tu esp tdooo..cpt je ngntuk kan..
 
saya nak teka lagi.. lebih kurang.. RM875.50.

-eizan-
 
nak tekala....
RM840.90
hehehe... belasah jerlah....

anak2 saya pon gitu sis...
kdg2 tgh wat homework pon blh tertido dgn pensel kt tgn... cian kan????
 
nik teka RM451.20
 
nak teka lagi sebab tekaan sebelum ni lebih 1k..haha..tekaan kedua rm969.90...:P

-nani-
 
letih ye kak.. siannnn.. x suh mimi picit2 bahu ke? hehehe...
 
760 bleh gitu?
 
645.00
 
laa tak tepat ke dee...okey2 aku teka laa dlm rm753.60 lah.....heheheeheheh
 
me tetap nak nombor ong yg tak brapa nak ong tu...
teka RM808.80 plak
 
kak dee,

nak tanya lah, mariner hotel kat labuan tu ok tak? yun memang nak cari bajet hotel pun.. :)

ak yuyunz
 
okeh, saya teka semula:

RM271.20
 
kak dee,

nak tanya lagik hik hik..

ermm utk sewa kete kan, boleh tak kak dee bagi contact number orang kat sana. email yun je pun boleh..

mekacih :)

ak yuyunz
 
ok2 rm350 hahahahhaa
 
oh..oh.. ada contest ke kat sini.. lama tak menjengah... tak dan la nak join
 
aku teka rm 470...heheh..
 
saya dah teka hope saya memang ;p
 
happy tuesday kak dee...