Tuesday, January 17, 2012

Durian Buffet @ Rawang


Turun dari Fraser, terus roger2 CT Elly dan Wahida.  Dah malam baru dpt buat tujuan asal kami ke Rawang..hehehe.  Mula2 dorang bagi camnilah rupa durian tu..sgt tak menarik ok.  Lepas tu baru dapat yg elok2 tp camera dah simpanlah..demi menikmati kesedapan raja buah.


Geng semeja yang makan dan makan dan makan durian smpi kenyang...CT Elly dan Wahida.


Dulu harga buffet dia RM10..sekarang  RM8 je.  Sesekali bolehlah..selalu2 dpt penyakit..hehehe.  Tapi sekarang musim panas2 ni, janganlah gi bantai makan ni..mmg cari penyakitlah kan..hehehe.  You all take care ye..jaga kesihatan.

17 comments:

wow!! siap ade buffet durian tu dee.....teruja lak aku..sebab tak penah lak jumpe style gini.....tapi kalo gini mmg nasib2 le dee dpt yg kurang baik....tapi takpe laa...yg penting seronok mkn ramai2....
 
aku rasa aku tak mkn sgt pun durian hari tu...kenyang sembang adalah kot...hahaha!!
 
adoi..kalau tgk doyan ni..leh meleleh airliur..
 
murah ler tu beb RM8....
yg menjadik lebih best tu sbb dpt makan dgn geng kannnn....
 
sonok je aku tgk ko jalan2 dee...aku ni ntah bila la dpt pjgkan langkah
 
kat trengganu kan best ada jugak buat mcm ni, konfem pi mkn, ni tak harga 10rgt utk 3 biji ada buruk tak dpt ganti
 
uuui deghoyan!
besh tu!

rm8 kira murah lah.
kalau pocket, mahu dmam makan tu:D
 
murahnye....
makan la sampai muntah ye....
durian feveret fruit tue...
 
kalu kuat makan mmg untung tapi kalu kureng makan tauke tu yg untung hehe
 
Dee..RM8 seorg tu lebih kurang baper bijik...
 
ko mmg antu durian yek kak... hehehhehe
 
Air free tu dia kasi air apa? Cappucino ker? ekekekeke
 
bila aku fikir2 balik... kalau aku beli durian 3 biji yang RM10 tu, tak abis aku makan sorang.. tapi dek kerana katanya buffet dan dapat makan ramai2 ngan kawan2, seronok tu memang terasa lebih...
 
arrrrgghhh!! tetibaaaa nak makan doyannn!!!
 
adoilah,
doyan lah pulok,
ish nie yg nak pi cari nie,
huk huk huk
 
wowwww! neh confirm kenyang gosip neh.. ahahaha~
 
wah!!! memang heaven untuk peminat durian....