Thursday, February 5, 2009

Sudah Jatuh Ditimpa Tangga..

Minggu lepas..x ingatlah ari apa..tgh syiok2 dok dpn pc dh get ready nak main zuma kat umah..tiba2 prakk!! Wah..sy dh terjatuh dr kerusi. Bukan tergolek ke belakang tau..jatuh dlm kerusi tu sendiri. Sy gelak je..husband sy ckp gelaklah..sib baik x kena paku tu.

Baju sy jelah kena..koyak rabak...kahkahkah!!

Keesokan harinya pulak sy terjatuh kat tangga opis sy ni..adoh...sib baik x terduduk..hampir2 dh sangat. Sy pusing blakang tgk xde org..hehehe. Dh x sabar tgu tukang urut sy balik dr langkawi ni. Dia gi kursus lama giler. Nak urut..nak urut. Korang nak gelak? Gelaklah..bagi can ari ni..wakaka!!

10 comments:

siannye kak..nk tulun x dpt.
 
kalu jatuh kena urut sebab lama-kelamaan akan sakit tambah kalu cuaca sejuk.
 
hari jatuh ko ke nok? takpe... aku pun selalu jatuh depan orang ramai ok!
 
alahai apsal jadik camni cik kak oooiii....sib baik tak luka parah tau :D plus sib baik org tak nampak kan kan kan, yang tu lagi parah :D
 
ya Allah dee
siannye ko
tahan ko tahan sakit lama2
 
pergh....kompon sakit tulang belikat....ini bukan sudah jatuh di timpa tangga tapi...sudah jatuh, terjatuh-jatuh lagi....he he he eh

ape2 pun, malang itu tidak berbau.....
 
eya: xpe..x tolong upn

mas: tol mas..kalo dh masuk angin lglah..

cokolat: kehkehkeh..selalu ke?

rasp: kalo org nmpk malu giler..

neeza: x sakit dah..tp nak urut gak..

lieya: betul lieya malang x berbau..hihihi..
 
ya ampunn...ngapain ganas bangat kak dee ni ;) asik jatuh saje..huhu..papepon xcedera kan :)
 
alahai cian nye ko dee.....harap2 ok ek...ade bengkak2 ker?
 
ciare: sib baik xde apa2..

reen: xde..tp rasanyer urat dh bersimpul erat ni...hehehe..