Thursday, July 26, 2012

Gold Coast Morib ~ Water Theme Park


Salam, sorrylah saya x dapat nak share score memanah saya sbb tak teringat pun nak snap.  Adalah 2 kali dpt markah penuh 10 points..yg bahagian tengah2 tu..bulatan kuning :).  Taklah corot sangat dan tak juga terer...hehehe.  

Oklah, sambung kisah Morib.  Lepas makan lunch kat bilik, kitorang turunlah.  Anak2 dah tak sabar nak mandi.  Before tu posinglah dulu.  Si gendut belah kiri tu korang maafkan jelah keseksian perut dia tu..hahaha.


Mula2..jom basahkan badan dengan air bawah payung cendawan ni..best.


Lepas tu slide.  Main ni sampai sakit2 lah punggung saya..hahaha.  Macam2 style orang turun slide ni.


Pastu Fifi nak naik buaian ni.gigihlah Mama dia pusingkan.


Pastu main slide ni pulak.  Ada sekali tu Fifi turun sorang tapi dia kan ringan...so, bila dia tersangkut, dia bangun jalan kaki turun slide tu.  Ya Allah, seriau betul saya.  Lepas tu mmg tiap kali dia naik mmg berbakul2 pesananlah.  Saya tunggu kat bawah tu.  Sebab saya penat, tu yg kadang2 anak2 je naik.  Tenaga kita ni bukan mcm budak2.  Dorang lain..energetic.


Lepas tu layan slide ni pulak.  Mmg syok.  Mimi turun mcm2 gaya, terlentanglah, kepala dululah, telungkuplah.  Tapi saya tak berani..hahaha.  Budak2 bukan pikir psl risk pun...hehehe.


Cuma slide besar ni je saya tak main.  Mimi dan saya lepas tapi takde sapa nak jaga Fifi.  Last2 Mimi pun mengalah tak main slide yg tinggi ni.  Oh, ye..memandangkan kita guest.  Kita boleh masuk banyak kali selagi kita stay kat situ.  Gelang tu jangan koyak.  Buka dan simpan.  Masa pakai tu jgn ketat2.  Agak2 kita boleh tanggalkanlah.  Esoknya sarung balik dan boleh masuk waterpark ni semula.


Masa balik tu tetiba nampak gym.  Aiseyman, rugi saya tak bwk sports shoes.  Kalau tak berpeluh sorang2 dlm ni syok jugak..hahaha.


Inilah harga Water Theme Park tu.  X nampak?  Oklah, saya share kat sini.  Btw, saya dapat 2 ticket free utk adult masa purchase bilik tu.  So, tinggal nak beli utk anak2 je.  Oklah, RM10 seorang utk 2 hari.  Meh tengok berapa.

Normal                 Guest In House    Vacation Club Member   
Adult - RM35                RM25                    RM17.50
Child  - RM20               RM15                    RM10
(2 - 12 tahun)


Okey friends, apalagi.  Jomlah terjah Gold Coast Morib.  Sure u oll have fun punyalah.  Lepas ni, ikuti kisah saya makan2 kat Bagan Lalang dan juga pemandangan sekitar Gold Coast Morib.

14 comments:

hahaahaha...aku tegelak tang si gendut tu....ko nie dee!! tapi serius wey....comel...suke tgk badan budak chubby nie....aku ni si mia okey lagi, tapi si mija ni keding...lagi plak puase2 ni...lagi laa keding dibuatnyer.....
 
uishhh i pun seriau dgr citer fifi bangun jalan tu...
enjoy tul dorang...
eh tapi mak dorang pun enjoy sakan gak kan hehehehe....
 
best nye dee
nnt ingat nk pegi gak la sini..ramai yg up pasal holiday kt sini

bilik dia pn lawa
 
ok sgt tempat ni. masih baru kan. blh buat weekend escape ni lps raya nnt :)
 
Best lah pulak akka tgk kat sini Dee...anak2 lah yg paling enjoy kan...
 
bdk2 kalo dpt main air mmg suka la
 
heheheh mule2 nmapk dh si mimi ngn perut seksi tu hehehe... takpelah kak gendut comei tau...

seronoknyer mandi manda gini... fifi tuh berani lah, itu sume dia cube
 
mimi!!! makin semangat la sis.. tp comel tetap maintain.
 
Thanks dee for sharing...wa...bleh bawak dania..dia bab ni mmg suka..
 
Alaal gendut2 pun mimi still comel..gituh..

Bestnyaa ada slide.. :)
 
x sabonya nk pg..hehe...
 
bess jugak tempat ni...leh main puas2 hehe
 
kalo firdaus,mesti sakan main nie..besh gak tempatnya
 
nampak besh tempat nih sis.. leh masuk lam list cuti2 mesia nih.. hehehe..