Thursday, July 12, 2012

Malunya...


Sapa yang malu? Sayalah..hahaha.  Alkisah semalam ada meeting.  Dijadualkan di bilik A.  Saya pun laju je..tengok2 dlm bilik A orang dah ramai.  Ingat meeting dah start.  Ada dlm 20 orang kot dalam bilik tu.  Saya terus masuk.  Dengan confidentnya.  Tetiba saya dengar orang panggil nama saya.  Rupa2nya salah seorang manager saya.  Dia tanya..eh..u buat apa kat sini?  Meeting apa? Saya cakap meeting ABC.  Eh..ni meeting XYZ lah.  Dengan muka yang cool tapi dalam hati malu giler..saya cakap, takpelah saya tanya receptionist kat depan je.  

Sekali kau..mmg tu meeting lain.  Malunya..hahaha.  Dorang ni pun satu hal..next time bagitaulah bilik meeting dah tukar.  Malu tau..sib baik saya tak fofular..so, orang tak cam sangat..kehkehkeh.

P/S:-  Entri pendek sebab bz dengan outing, dinner, sports dan mcm2 lagi..nanti free saya BW eh.


19 comments:

tu dia aih..... x suke kan klu men tukar2 x bgtau nih... lg malu klu yg meeting tu boss2 besar dgn projek2 rahsia.. eh boleh? ahahah
 
datang follow sini
 
keh keh keh ...mmg malu weyyyy tapi comey jek...hihihi....takpe dee...yg penting muke kene konpiden heehehehe.....
 
hahahaha.....aku pun penah kena siot....tp masa tu aku 3-4 orang...hehhee...hahahaha....nasib la tk penah jumpa2 dah ngn orang2 tu.
 
Welcome to "Club Busy" Hihihihihi
 
heheee mmg aku pn malu kalo kena gitu
 
nasib dee..pura2 cool, jdk tak nampak sgt..hihihihi
 
kekekeke...
pndai cover x pe dee
 
Kejadian begitu memang akan terjadi juga sekali sekala dalam hidup kita. :)
 
sesekali terjadi. Kalau KC .. buat ak tau jer. buat muka seposen. hehe.
 
lepas kejadian nie, kompom u fofuler sis hehehehehe....
 
Sambil baca sambil senyum ☺☺
 
wakakakak .. aduyai malu2..

mmg sgt malu kalu jd gitu kan
 
senyum baca komen kak rasp...

:)
 
heheheh... dpt bayangkan camne muke akak masa kantoi tuh
 
adoi!! memang malu ah... tapi hebat la kak dee, cool gitu...kekeke
 
hehe...
 
Nasib baik ramai yg tak kenal.. malu kat diri sendiri jer..tak per.. :)
 
oopsss... sib baik kan..