Thursday, July 5, 2012

Nisfu Syaaban


Salam Nisfu Syaaban buat semua.  Saya mengharapkan kemaafan dari semua di atas segala kesalahan saya selama kalian mengenali diri ini.  Maafkan saya.

Hari ni lepas kursus, saya akan terus pecut pulang semula ke ofis.  Tak sabar nak dengar ceramah agama yg akan diadakan mlm ni.


Bermula dengan tetamu jemputan Abby Abadi.  Berkongsi kisah2 penghijrahan beliau...tak sabar nak dengar.  Insyaallah, satu hari nanti saya juga ingin jadi seperti beliau...berhijrah ke arah yg lebih baik.


Lepas tu ada forum dengan Ustaz Bollywood..Ustaz Haslin...dengan Iwan Fals juga..kalau tak silap.  Tak sabar rasanya...doakan agar segala urusan saya lancar dan dipermudahkan.  Moga saya dapat menghadirkan diri ke majlis ini.  Amin...

11 comments:

salam nisfu syaaban juga kak...

seronoknyer opis akak ada bt ceramah mcmtu, kt sini takde pun... kene cari ceramah sndiri
 
Salam nisfu syaaban dee... Moga kite diberkati...

Best tu siap AA...dpt tau kisah penghijrahan die...manis die skrang sejak bertudung....
 
Dulu kat opis akk ada jugak buat ceramah ni DEE..kat surau..bayar 10 henggit sorang sekali ceramah..sebulan 2x tp tak mendapat sambutan la pulak..yg dtg dengar cuma kurang dari 10 org...rugi sgt rasanya mereka2 yg tak mahu sertai tu..semoga Allah berikan kamu hidayah atas keinginan penghijrahan kamu tu sis...
 
Salam nisfu syaaban kak. Selamat mendengar ceramah.
 
semoga sama2 kita mendapat manfaat..insyaalah
 
aku pun nak mintak maaf sepanjang kita kenal ni kak...

salam nisfu syaaban utk ko n family...
 
sama2 kita ye dee.andai ada salah dan silap..harap dimaafkan.
 
salam nisfu syaaban utk u sekeluarga....
mohon maaf andai ada salah kata, salah laku ya....

untungnya u ada ceramah nie...
byk ilmu leh 'dicedok'...
 
salam nisfu syaaban kak dee...
 
Iwan Fals? Best tu!
 
sama mcm sy gak yer Dee..ameenn..:-)