Monday, July 9, 2012

Joseph @Kitchen



Cerita ni dah lama.  Alah..kisah makan2 masa lunch bersama opismate.   Joseph @Kitchen ni terletak di Menara UOA Bangsar, sebelah opis saya je.  Masa ni celebrate birthday one of my opismate.


Kitorang amik lunch set.  Harga dalam RM13.90++.  Kawan saya pilih salad as starter.


Saya amik mushroom soup.  Boleh tahan sedapnya.


Kawan saya amik chicken terrayaki.  Biasa2 gak rasanya.


Saya amik Lasagna.  Sedap gak tapi portionnya kecik.  X kenyang..hahaha.


We oll tambah dessert..strawberry cheese cake.  Sedap gak.  Sesekali bolehlah gi makan kat sini.  Selalu takleh..hahaha.  Kedai ni terletak di tingkat satu, Menara UOA Bangsar.  Setingkat dengan LRT Bangsar.  Sapa2 yang keje dekat2 Bangsar..jom ngedate kat sini.

14 comments:

menarik tu dee....aku suke pilihan ko...mushroom soup ngan lasagnia tu...kalo aku pun pilih tu...tak pasta aku amik lasagnia......
 
dah lama x mkn lasagna..
kna mkn sblm puasa hehe
 
lasagna yum222
 
lasagna....yummylicious....
lamanya tak pekena lasagna...
 
suker layan restoran yg ada macam2 menu ni!!
 
makan lasagna besar tu mmg kalau saya pun, tak kenyang! ekekeke...
 
kek tuh. hu3
 
nk cube tp jauh bebeno kak.... dana nih suke cube makanan baru... mana2 pun boleh jnji sedap...
 
lasagna tuh nampak sedap.. klu sy cukup kot portion camtu.. maklum la perut kecik.. hehehe..

k.dee, FM utk contest teka harga hari tu sy dh pos hari nih yer.. klu x der aral sok @ lusa sampai la..sori sbb lambat sket.. :)
 
Baru jer mkn lasagna SR ☺☺
 
sejak2 LRT bangsar dh reno , xpenah trjah san a
 
berkeroncong perut tengok makanan...
 
terus lapar perut i ...
 
lapar tgk lasagna ngn mushroom