Friday, June 29, 2012

Syoknya Mandi-Manda


Lepas turun dari Broga Hill hari tu, petang tu saya & family gi terjah my cousin house kat Ukay Perdana.  Aktiviti?  Terjun pool lah apa lagi.  Tapi saya amik pic ni masa dah naik umah cousin tingkat 9.  Tak larat dah saya.  Penat giler rasanya.


Budak2 ni dah tak mainlah pool budak2.  Terjun pool dewasa pulak haa.  Saya risau gak.  Tapi Mimi dah tau cara2 nak berenang kat dlm pool dewasa dengan bantuan pelampung.  Tu..dia pakai yg jenis jaket.  


Fifi pun sama.  Pakai pelampung zirafah tu je.  Tapi dia tau camana nak float dan kuak2 kaki dlm pool org dewasa.  So, lepas ni Mama dia taklah risau sgt.   Kena monitor je.  Kalau smpi hujung tahun ni dorang masih tak boleh berenang tanpa pelampung.  Baru saya hantar ke kelas berenang.  

Budak2 ni sekarang kalau duduk hotel, demand nak yg ada swimming pool.  Takpelah, kalau tak gi hotel pun, kita terjah jelah rumah Pak Ngah ye.  Leh gak mandi pool puas2.  Okeylah, have a great weekend yeah u oll!

17 comments:

Waa Mimi dah pandai berenang kuak lentang lagik.. hehehe..
 
haih...untung le dee umah pak ngah depa ade pool....asal ade mase terluang jek leh le pergi....sonok budak2 ni dpt main air.....

mia mija pun hantu main air nie.....eh budak2 semua laa suke main air kan....he he he
 
Yana pun dah tak mau main di pool kanak2 DEE....tak trill katanya....
 
enjoy tul your kids swim swim...
lelama tu confirm leh berenang without floats...
 
Wah...pandainya dorang berenang.
 
anak2 aku pun nak duk hotel sebab nak masuk pool semata....
 
standard kan..budak2, tak lekang dgn swimming pool...mandi sampai kecut jari..hahaha
 
budak2 dgn pool mmg x dpt dipisahkn
 
Bestnyer...
Dah lama tak mandi manda macam ni, dapat berendam dalam air rasa tenang je kan ;)
 
wah! seronok sbb ada sedara yg rumahnya ada pool, mmg boleh selalu terjun dan belajar berenanglah kiranya ya sis...

anak2 saya pun sbb selalu dah mandi kat kolam bile ke hotel, dah boleh berenang sikit2. Tapi tulah, nanti lama tak pergi mereka lupa semula, kalau ada yg boleh ajar berenang di sini, teringin juga nak hantar anak belajar, tp takde pulak...huhu
 
amboi..siap swin kuak lentang tu..

anak2 kak ati tak leh mandi pool
kalau mandi lepas tu mesti flu
atau lelah :(
 
budak2 kalau nampak swimming pool ni mmg suker...bessnyer
 
Aktiviti sihat, Dee...
 
baru petang tadi terjah swimming pool utm... nak beli swimming suit untuk start berenang next sem... syoknya...hehehe
 
kalau dah pandai berenang tak risau sangat nak biar dia orang mandi manda...
 
aku pun rasa penting pndai berenang..jgn cam aku x reti..hehe
 
kalau derang tak takut masuk air memang boleh hantar terus kelas swimming dee..dee join la sama ;)