Thursday, August 18, 2011

Menang Contest Suka2....

Di suatu malam lepas buka puasa, saya pun buka FB.  Eh..tetiba si Eya buat contest suka2lah.  Dia dapat hamper..dia suruh teka.  So, kami ni berduyun2lah meneka.  Takde syarat, tekalah seberapa banyak pun smpi pukul 10 malam kot rasanya close.  Sebab berat 9kg, tinggi paras pinggang maka ramailah teka barang2 elektronik termasuklah saya.  Ada yang teka mesin basuh, air cooler, tv lcd dan macam2 lagi.
Saya pun tekalah, hampers2 ni biasanya pinggan mangkuk je.  Sebab takde yang jawab tepat, maka sayalah yang menang.  Yahuu!!  Jawapan yang tepat setengah dozen cawan dan setengah dozen gelas ala2 gelas arab.  Hadiah?  Dah dapat dah. 
Nilah dia, kad raya digital.  Eh ada lagi, dapat duit gak..RM10.  Jadilah kan, suka2 je pun.  Duit RM10 tu pun dah abis buat topup handphone..hehehe.  Si Eya ni jugaklah yang reka template and header blog saya.  Dia memang kreatif.  So, kalau nak dptkan service dia sila LIKE FB EYBIZZONLINE atau terjah blog dia MY BIZZ : EYBIZZONLINE.  Bye...

P/S: - Thanks juga pada Neena Anuar sebab saya pun menang contest kat blog dia tempoh hari.  Hadiahnya cermin muka yang gorjes dari Melbourne, Australia.

28 comments:

tahniah...dpt kad raya digital ngan duit raya lg
 
Tahniah!!!mmg ada ONG ni....hehe
 
cantik kad raya tu dee..
 
Wah! Tahniah belum raya dah dapat duit raya..!
 
tahniah~~

saya sampai la ni tak dapat pun kad raya~haih~~
 
tahniah beb!! murah rezeki ko dibulan pose nie....
 
cun rrr kak....
 
congrats... murah rezeki dibulan pose..cun la digital card raya tu
 
congrats...eya tu mmg creative kan...
nanti nak raya jgn lupa bagi kad digital tu kat i tau...*tag kat fb* hehehehehe
 
tahniah!! murah rezeki awak di bulan ramadhan yg mulia ini
 
taniah sis!
 
TAHNIAH ..

ala lawa nye kad raya tu
 
nampak kad raya akak, terus saya order kad raya jugak.. tak dpt free, canne.. thn ni siap bertempah kad.. mengadesss...

neway, congrate kak..
 
eyya mmg best!
 
Tahniah.. Dee dpt duit ngan kad digital tuh cantik.. :)
 
kak, header aku pun, si eya tu yg buat...
 
congrates, cute kad tu..mmg kena ngan u yg cute sis
 
hurmm dah like dah.. aku plan nak tukar template lepas raya kot

oh anyway tahniah!!
 
tahniah dee...adiah pun best...header dee mmg cntik tau..kad tu pun cntik..mmg kreatiplah dia...
 
perghhh,... teka menang? rezeki tu.....
 
rezeki ramadhan tu kak :)
 
wowee duit raya!!!
rezeki u sis :-)
 
Wahhh memang cantiklah..
Tahniah ye :-)
 
vavava... congrats kak dee! comeyyy!!!
 
congrate sis..rezeki Ramadhan ni...
 
tahniah dee.. cantik ler kad raya versi digital tu.
 
taniah sis..
 
wahh bertuah u....sekali gus ;) congrats ;)