Tuesday, August 16, 2011

Jalan2 Cari Pasal..


Thx pada semua yg wish dlm entry kuih kaswi tak jadi tu..hahaha.  Sebenarnya saya ok je..saya pun dah tahu di mana silap saya.  Jom cerita aktiviti malam tadi.   Lepas je buka puasa, kami  ke Ikea.  Rupanya Ikea tutup pukul 10 malam hari biasa.  So, tak sempat nak ronda.  Anak buah saya je sempat makan meatball...tu pun fries dah habis.  Dia makan dengan kentang seketul tu.  Kami yang lain cuma minum air panas je.


Lepas tu saya beli karipap Ikea 2 bijik dan melantak sorang2.


Anak2 saya sumbat dengan aiskrim Ikea...hehehe.  Konon lepas tu nak gi Damansara Uptown. Punya lama saya tak pergi, so, saya tak tahu mana letaknya new Uptown tu.  Maka sesat baratlah kami..tau2 je kami keluar ikut Ara Damansara dekat Subang Airport tu.  Then anak buah saya decide singgah ke A&W PJ.


So, kami pekena Icecream Waffle pulak tengah2 malam  tadi.


Mestilah dengan root beer Float sekali..baru sepakej.

Budak berdua ni upah dorang main mainan ni sudahlah.  Lepas tu masing2 pengsan.  Kasihan mimi  pagi tadi nak pergi sekolah mengantuk.  Oklah, lepas ni aktiviti2 mcm ni kita buat Jumaat malam  je ye.  Korang terliur?  Sapa suruh tengok pic..baca je lain kali jangan tgk pic..hahaha.

P/S:  Sapa kata doktor tak pandai berblogging?   Cuba terjah blog DaddyZiyad and Dr Singa..hoyeh!!

31 comments:

sedap2 belaka,
mmg jln2 cari pasal kan,
hahahahahahaha...
 
hi dee,
selamat menjalani ibadah puasa
teringat2 lak karipap telur ikea nih..huhu..banjer seketul
 
mak ai.. waffle tu lazat berkrim!
 
aduhhh.... emmmmmm... ekeke
 
nasib baik last week berbuka dengan menu A&W...so xda la terliur sangat...kekekekekkeke
 
adoi dee...betol2 dugaan di pagi ari....meleleh aku tgk makanan2 sume ni...lagi2 karipap ikea yg sedap gile tu....pastu ade plak float ...hadoi2.....mauu penoh satu baldi aku meleleh ni wakaakakakak
 
waffle ngn meatball tu buat perut lapar..huhuhuhuuhu
 
beef balls tu memang la sedap,
entah kenapa diorang serve ngan cranberry sause (Cranberry ker?)
amat lah masuk nyer perasa masin daging ngan manis berry tuh.

kira sikit lagi pocket nak angkat pinggan jilat dikalayak ramai lah :D
heheh
 
swedish meatball~aum!
 
sian...sampai tak g skool eh?
dapnye wafel..skang ni takleh makan benda2 manis..tapi if pujuk2 hubby..sure dia kasi green lite kasi makan before bersalin..:-)
 
vibrate perut aku kak
 
lama tak terjah A&W...ermmmmm
 
waaaa.. terliuqqqq tengok meatballs ikea! dah lama gilerrrr tak pegi ever since isu2 mengong dulu tuu.. uhuhu...
 
rootbear float tu, terliur tengok...huhu

saya tak pernah jejak kaki di IKEA...huhu
 
Dah sale ke kat IKEA / The Curve? Ingat nak pergi shopping lah...


ps: dokter kat spital tak pandai ber blog..sebab bizi!! haha
 
Memang terliur ah kak tgk meatball ngan A&W float tu...haihhhh...
 
terliur tgk semua tu...nak2 waffle tu...weekn ni nk cr lah...sedpas!
 
percaya tak kak, aku tak pernah mkn meatball tu kak...huhu...
 
patutnye aku masuk belog dia nih dekat nak berbuka.... tak le la melelh sgt air liur aku nih... huhuhuhuhu
 
aduiii tak menahan ni yang buat nak mencari ni...hehe
 
Sempat lagik yer Dee jalan2 cari pasal..malam2 weekdays gini.. hehe sian yer mimi ngantuk.. tgk makanan tuh semua sedap2..suka gak ngan karipap ikea tuh.. :)
 
perghh lama tak makan a&w...tambah2 root ber float...yummehh
 
aktiviti mkn dan makan..mmg best
 
sedapnyer waffle tuh..
meleleh air liur..
hehehehe
 
anak2 aku paling suker g ikea makan hot dog kt situ. x pernah x beli.

alahai sian mimi g sekolah mengantuk.
 
depa dua memang doktor yang hebat..suka dgn cara depa blogging
 
waa..abes pantang nk mam floaatttt....
 
Nasib baik aku wat BW waktu malam.. tak de terliur sangat ;p

tapi root beer Float tu klu dapat time sahur nanti pun best gak kan .. ngeee
 
syokkan dee sesekali jalan2 lewat malam.. release tension..
 
hoh !! terbaik meat ball itu!
( tapi tak boleh lawan daging best kat kedai tepi sungai Klang tu!!)

ha ah.. kita orang banyak masa.. sebab tu rajin blogging... kann kannn DZ kannn!!
 
memang cari pasal pun, akak tengok ni terliur. sedapnya root beer floot, dah lama tak terjah A&W.