Thursday, September 8, 2011

Err...Beratnya..

Hahaha...sebenarnya dari sebelum raya saya nak beli scale ni.  Tak terbeli2.  Balik raya, pergi guardian terus grab satu.  Harga dalam RM39 ke RM36 ntah.  Tak ingat.  Kalau ingat nanti saya betulkan balik.  Beli digital teruslah lagi senang.  Sebab kalau yg analog tu saya memang tak nampaklah..rabun..bila tunduk berat lagi tambah..hahaha.
Lepas2 raya ni eloklah timbang2 selalu.  Monitor berat..takut yang hilang 3kg masa bulan puasa dulu berkali ganda lak naiknya disebabkan open house yang merata-rata sekarang ni.  Scale ni kecik je.  Berat maximum dia leh timbang hanya 150kg.  Lebih pada tu dia tulis Err...iaitu 'Error' sebenarnya tapi saya cakap scale tu mesti pening dan tulis Err...Beratnya..hahaha.  So, far berat saya masih terkawal..ehem2.  Oklah, chow dulu.

31 comments:

seramm betul tgk weighing scale kan.akak takut error memanjang nanti..he
 
seriau ar ngan benda alah ni





larik!!!!
 
seriau ar ngan benda alah ni





larik!!!!
 
SALAM,
BENDA INI ADA ! TAPI TAK DIGUNAKAN ! SEBAB TAKUT NAK TENGOK BACAANNYA !
 
serious takut giler tgk scale ni kak dee.. uhuk uhuk. pas raya ni langsung takut nak timbang dah.. :(
 
timbang ni saya tak ble pakai.meter tak cukup nak tulis berat saya~keh keh~
 
Ngeri nak timbang lepas puasa ni..muuahahha
 
oh murahnya..selalu tgk mmg 100+ jek..wajib cari kat guardian nie huhuhu
 
Last time timbang ok lagi..la ni selepas seminggu asek melantak tk tau lak berapa berat..tak berani lg nak timbang..hehehe
 
okla till 150kg leh tampung lagi...

nnti leh usha2 kat guardian!
 
antara benda yg scary utk i...
takut naik, pecah gelas tu ko hehehehee
 
yupss.. tu perlu utk pantau pembesaran dan pelebaran badan.. huyhuhuhu
 
Nak Kancingkan kain Baju kurung saja dah cukup mendebarkan Dee..apatah lagi nak naik atas alat timbangan ni....ngeri makchik...
 
timbang kak jgn x timbang.. naik sket2 tu biasa la kak.. penangan makan di hari raya.. hehe..
 
saya boikot! Sebab saya musti cari scale yg boleh tampung maximum 300kg. ~haha
 
cute nye scale ni..
 
bulan puasa pun turun 3kg tp pasraya ni xberani timbang hahaha
 
hahahaa betul tuh..saya pon kena tukar ke digital sebab yg biasa2 tu anak dok buat timbang mainan pulak haihhh jarum sudah larikk tak tahu naik ke turun berat...hehhehe tq 4 the price ;) inform me eh kalo bukan price tu later ;)
 
nida tak berani lagi timbang lepas raya ni..hehehe
 
digital kalu buleh nampak sampai ke point point, daaah kita bangga rasa cam berat dah kurang dah walaupun sebenarnya beza pakaian jer pon..
'peh aku dah turun 0.2 kg..'

0.2kg tu seberat ikan temenung dua ekor je poon.. :D

sebelum posa 94,
sari sebelum raya 90,
tadi 93.. oiihhh!!!
 
so skang berat berapa? dah ada bendalah ni, jadi best pren lah bila keluar toilet.. (kenapa perlu keluar toilet erk?)
 
aritu masa nk besalin aku beli yg analog kat ikea. tu ler elok beli yg digital.. tepat jer kn.
 
aku takut nak timbang pas puasa ni kak...aku byk mkn raya ni..ni pun baru lepas attend jamuan raya kat opis...esok ada lagi jamuan...huhu...

tak pergi kang org kata sombong..kehkeh...
 
Bulan raya nie..mmg byk open house.. tapi bagus jugak ada penimbang nie..leh laa control sikit berat badan kan.. :)
 
saya selalu excited nk timbang.. muehehe
 
nak kena beli jugak nie....
 
Geram betul, kalau naik berat badan, perut naik dulu... Hehe...
 
kat rumah dah standby satu..
senang nak timbang :p
 
doc kata saya terlalu ringan huhuuhhhhh.. tak sesuai dengan ktinggian..cedihnya :-(
 
ganti puasa lepas dah puas beraya nanti.. ehehehehe
 
Murah jgak ye dlm rm39 rm36 ,