Tuesday, September 13, 2011

Ice Ice Baby..

Teringat lagu Ice Ice Baby nyanyian Vanilla Ice lah pulak.  Korang tak kenal?  Sebab korang muda lagilah tu..saya dah..tuuuuttt...hahaha.  Oklah, cerita ni before puasa rasanya.  Giler lama terperam.  Layan jelah ye. 
Kitorang makan kat Ice Room Shamelin Perkasa.  Order air honey lemon ice..yang lagi satu tu tak ingatlah.  Tapi saya lagi suka honey lemon ice kat Papa Rich..sodap. 
Cuba ini..deep fried tempura durian.  Me?  So-so jelah..sebab me ngan durian pun mmg so-so je hubungan kami..muahaha.  Tapi kalau orang tu penggemar durian, mmg sukalah menu ni.  Terbaek!
Lepas tu makan nasi goreng ni..apa ke nama dia tak taulah.  Tapi nasi goreng penuh ngan udang.  Memang berbaloi2 order ni.  Kenyang and sedap.  Satu benda je yg wajib order tapi terlupa.  Iaitu Ice Cream..hahaha.  Pi Ice Room tapi tak makan Ice Cream..sebab perut masing2 dah santak.  Next time saja..hehehe.  Oklah, gtg.  Chow!

25 comments:

lom pernah cuba lg makan kt Ice Room...kt sri gombak ada rsnye
 
pengemar durian itu adalah saya hehehehehe...
 
ICe room ni sekali layan ok jugak
 
aku suke mkn kat sini dee....peanut ice cream die mmg peberet die...durian tempura tu lak peberet laki aku...tak sah tak order 3 piring tuk die kalo gi sini ekeekekekek.....
 
gambar eskrem takde?
 
bila nk ngedate mkn2...
 
Of coz kenal vanilla ice :P Betul kata Bujal, gi Iceroom, gambo ice cream takde ke? Hehehe
 
ehh aku mmg gila die hard fan ngan durian tp kalau kena proses jd makanan, ituler last choice aku...

tak sukaaa.... tapi kalau kasi tempoyak, aku makan
 
mkn kat ice room mmg berbaloi kak dee..
nak2 klu mkn steak.
huuhuh...
murah pun murah...
mmg terbaek la..
 
yummmm...saya pon suka makan sini...
 
aku baru ingat nak update citer ice room ni esok...aku mkn utk kesekian kalinya, tetap la hampeh...service pun makin teruk aku tgk...tu kat KD la ye...kat cawangan lain aku tak tau...

aku rasa yg hebatnya pasal ice room ni hanyalah ice cream dia saja...makanan so so je la...apapun, tempura durian tu mmg aku tetap suka lah...haha...
 
adeiii dh la posa..duyan fried tu mcm best jek..kita mmg penggemar duyan ni..hehe
 
Sedap plak tgk nasi goreng tuh..lapo..laa nie.. :)
 
klu bnyk udang agak nyer nama nasi goreng udang kot dee.. tapi mmg rugi klu g sana x order ice cream.. ramai kata sedap.
 
ice ice bebeh ... hurm bila la aku nak sampai ke ice room nie
 
kalau dekat, la ni nak makan kat sana.
 
eida belum penah makan dekat ice2 baby nie..eh cilap ice room nie...
 
oo ye ke...ade juga bilik ais yee.. huhuhuhu
 
Jalan2 cari makan, Dee..
 
tak pernah jejak lagi ice room..
bila lah agaknyer nak pg..
 
kat loq staq x dak,
kalau ada dah lama terjah nie,
huhuhuhu
 
sy selalu makan ice room kat nilai..area nilai 1..best gak kt citu huhuhhhh
 
bleh tahan gak gi sini. layan gak aiskrim nye..
 
vanilla ice.. mamat2 tu yang macam gay ( or mamang gay)yang nyanyi guna sora orang lain ke... ke .. gua dah konpius...
 
hehehe baru nak tanya mana ice creamnya..akekekekkee owhhhh last menu banyak udang tu yg sokakkkkk habiss hehehe