Tuesday, September 20, 2011

Tetamu Blogger Pertama..

Ya, setiap tahun memang si Amy Sweetdarlinglah tetamu blogger pertama saya.  Dengan dia senang, kau ada rumah tak dee, aku nak datang raya..hahaha.  Ok, bila? On terus.  Saya ni memang tak pernah buat open house.  Sapa mau datang, terus je roger2.  Bagitau awal, boleh saya masak, tak bagitau..makan jelah apa yang ada.  Eh, kuih raya saya ada lagi tau..hehehe.  Kau tengok si mimi tu, dia ingat dia ringan agaknya.  Adeh..
Pastu baru nak posing elok2.  Alahai..anak2.  Eh, saya ada beli karipap ikan dengan Amy.  Lupa pulak nak snap.  Takpe, nanti saya share dengan u oll eh.  Manalah tau mau order ngan Amy ke.   
Anak2 dah biasa berjumpa, so, memang ginilah gayanya kan.  Bagus, main sama2...auntie senang hati, xyah layan aduan2 si Mimi tu.  Dia tu kuat mengadu..kehkehkeh. 
Sebenarnya uniform saya lain.  Si Amy cakap, hey, aku nak amik gambar ngan kau ni.  Pakailah elok sket.  Maka saya sarunglah baju kurung yg tidak perlu digosok.  Muka secalit bedak pun takde.  Natural beautylah konon..hahaha.  Ni jelah sorang tetamu saya.  Tak percaya?  Percayalah..hahaha.  Lepas ni saya story tentang rumah2 blogger yang saya serang masa syawal ni ye.  Bye!

30 comments:

kak... mlm ni AA bukak 0 fair. terjah cepat utk jakarta bandung nnt

pastu bg tau baper harganya ye.. mana tau, boleh join korang nnt. hehehe
 
amboi, 1st pic tu mimi posing baik nye ;)
 
saya pulak tak de blogger yang pernah datang beraya..
hehehhhe
 
This comment has been removed by the author.
 
bila ko nak masak bihun soto untuk aku lak :p
 
wah wah wah,
bestnya bila dpt jumpa nie kan,
jeles okeh,
sbb wanie jauh,
huhuhuhuhu....

:)
 
saya baru dua kali jumpe rakan blogger tapi dua2 dah benti berblog huhuuhhhh
 
percaya lah kak,
dahgambar terang bagai.

pocket tak jumpa langsung blogger atas nama raya. atas nama besday ada.
cantik rumah! nak wat kaler ijau gitu gak lah! :D
 
amboi kemain si mimi posing kak!!

*hehe sy klu tgok mimi ni.msti teringat2 keletah dia.. hehe
 
taun ni tak dpat nak beraya umah kak dee, tapi dapat jumpe kak dee tepi jalan, ok lah kan.. hehehe...
 
ok k...hari ahad nie i leh serbu tak rumah u hehehehe...let me be ur 2nd blogger yg serbu umah u hehehehe...
 
Dee ko ada rumah tak mlm ni..akk nak dtgggg...hehehe...be u 2nd bloger geng yg dtggg......
 
yelah npk mimi semangat tul nk bnding ngn mama dier..hehe
 
ehemmmm.. kengkawan, jum g umah kak dee.. lalalalala~
 
Seronoknyaa kalau kawan2 dtg melawat kan.. :)
 
betui..roger je?

minta no talipon...hehe
 
Selama berbelog x pernah sekali pun jumpa blogger lagi..memang teringin sangat tapi apakan daya masih belum berkesempatan lagi huhu..


http://www.sinarraudah.com/2011/09/kisah-adik-nur-alia-nabilah-dari.html
 
sapa mau no telefon saya tu? email saya eh kat deekuntum@gmail.com

saya tengah puasa sekaranglah..tunggu saya raya eh..baru korang datang..hehehe...
 
umah saya tak de lagi orang datang. malu nak ajak sbb macam tongkang pecah hehehe
 
Saya nak datang. Sila sediakan nasi beriani kambeng, ayam golek dan acar nenas. Tak dilupakan air mangga dan kuih muih.. Hahahahaha...zalim tak permintaan
 
sis..nak beraya umah sis jugakkk...:)
 
pasal x amik gambar close-up? baru btol2 tunjuk natural beauty. hehehehe...
 
tak menahan aku tgk mimi duk atas riba ko tu...hehe...
 
bestnyaaaa kunjung mengunjung nehhh
 
bestnyerrrr
 
sometimes leh jadi close fren.
 
tanpa mekap pun. dee tetap comei tau..
 
eh tunggu la nanti ..akan dapat lagi kunjungan dari tetamu lain hoke....
 
boleh ke aku lead rombongan raya ke rumah kau? hahahaha
 
nk dtg jgk boleh?hehehheee