Wednesday, September 21, 2011

Open House ~ Raya Sakan..

Minggu pertama balik ke KL tu, saya telah diroger2 oleh Ayumie untuk datang beraya ke rumah dia.  Sbb dekat sangat dengan rumah saya, maka marilah pergi berziarah sambil makan2.  Kejadian hari yang saya buat passport tu.  Hujan lebat tidak menjadi penghalang..cewah.  Partner in crime yang join ialah Amy Sweetdarling, Iyra dan Cik Pepel.  Si CT Elly pun ada jugak tapi dia lambat sket sampai..sebab dia buat passport di Wangsa Maju.  Pukul 3 lebih baru dapat..hahaha..ambik kau. 
Cameraman memang suka amik gambar orang tengah makan.  Ada lagi yang tak senonoh tapi saya tak sharelah kat sini..hahaha.  Mee kari Ayumie sedap.  Ada lontong tapi saya tak amik..borak lagi best kot. 
Ahad tu pulak, kebetulan memang saya nak pergi beraya rumah Amy Sweetdarling.  Membalas kunjungan katakan.  Tengok, gambar saya tengah makan lagi...hahaha.  Sedap woo..laksa Amy, saya tambah 2 kali.  Sampai tak pandanglah kuah kacang dan lain2 tu. 
Eh..bukan saya sorang.  Mestilah saya ajak partner in crime join sekali.  Ada Mummysyafie, Sis Rasp, Ayumie, Iyra ngan Cik Pepel.  Eh...ada sis CT Elly lah..jap eh..
Ha..tu..yang baju kuning tu.  Hari tu smpi malamlah dia ikut saya beraya.  Ke mana2 dia ikut..bagus..tak segan.  Esok kita citer raya & birthday bash rumah blogger lain lak ye.  Nantikan..

P/S:- Thx Amy for the pictures..ye..saya cilok dari FB Amy..hehehe..

31 comments:

hahahhhaha CSI sangat taw.....ahhahahaha...
 
sakan beraya rumah rakan blogger ya dee...

seronok nampaknya tu. Kak yus takde lagi beraya rumah blogger rasanya...nak juga tumpang sekaki kalau dekat...huhu
 
bessnyer beraya sesama blogger
 
aku segan nak jumpa korang




muahahahaha
 
best tul dapat attend open house selalu kan...
 
Mambang Kuning yg sedia menemani Mimi & Fifi .. hahahha
 
ala..nor tak hapdet lagi entry ni. syok raya tiz year sebab korang² semua ada.
 
kemain vogue semua berposing~he~~
 
pic ke tiga yg tikar hijau tue mcm sebuah game je erk....
 
hahahhaa...memang cameraman suka ambik gambar candid org makan kan...:P


dijemput hadir gathering ya...

http://alwaqiahalmulk.blogspot.com/2011/09/tentatif-gathering-15-oktober-atau-16.html
 
bestnye acara mkn2 sambil lepak2
banyak mkn pun badan kamu still kurus
jeles ai
 
berkunjung ketika i takde, mencik!!
 
Wahh Dee berjalan raya beramai2 yer.. :)
 
Akak pun dapat jumpa bloggers raya ni. Seronok kan.
 
harus buat raya bersama blogger ni sis..buat pot luck..hehe
 
MERIAH2...time raye laa dpt gather2 kan dee...mkn pun special gitu he he he.....
 
lambat dahhh citer neh kuar.. hahaha..
*belagak sket sbb ai upload awal story neh..kuikuikui~ *
 
sronok tul raya dgn geng blogger ek...

best best
 
eh eh. aku ada FB ke noks? kah kah kah

thanks for coming ya!~
 
rase kawan2 blogger lg ramai kan dr alam nyata.sronok.
 
bestnya....sy pun xpernah beraya ngan kwn2 blogger...segan n malu pun ye jgk..
 
nih la happeningnya bila bloggers bersatu. wish i was there..:I
 
Selamat beraya sakan.. Kalau ma ada mungkin join sekalilah tuu.. hihi..
 
jumpa gak kak dee walaupun sekejap kat rumah amy ari tuh
 
amboi seronok ye kunjung berkunjung. ramai gak kawan dee dikalangan blogger ye. macam-macam juadah.
 
wowwowow bestnya dee...bsmbang je lbih mknnya tidak hihihi biasa la tu
 
uihk.. meriah nye... macam raya pertama plak... huhuhuhu
 
sy nak komen lg...

suka tgk pic last tue...tang bingkai cermin tue....
 
sgt suka dpt jumpa & makan...
best best best...
 
Thanks kakak2 sekalian sbb sudi dtg umh sy..dan paling best dapat kenal dengan blogger2 otai ni....
 
bessssstttttttt ;)