Tuesday, September 27, 2011

Nama Menu Semua Sudah Lupa...

Cerita ni before puasa lagi tapi demi menghargai kawan2 yg belanja makan, marilah kita upkan juga cerita ni.  Kalau tak silap sebab celebrate birthday saya ni.  Giler lama punya cerita..hahaha.  Eh, lupa nak perkenalkan..ini Kojah.  Sekarang semakin cantik dan semakin sukses.  Alhamdulillah berkat rajin dan usaha dia juga. 
 Ini air kitorang.  Nama?  Jangan kau tanya..dah lupa.
 Ini food saya..lupa juga dah nama...hahaha.
 Ini food Kojah..nama? Lupa gaklah.  Senang giler saya buat entry hari ni..hahaha.
Orang yang happy dpt makan free..hahaha.  Kitorang makan di Paddington's House of Pancakes kat Midvalley, LG bersebelahan dengan Tony Roma's.  Thanks pada Kojah sebab belanja makan.  Semoga dimurahkan rezeki sentiasa.  Oklah, hari ni busy sket.  Nanti saya cuba BW ye.  Bye, take care.

27 comments:

tk pernh mkn sini..air tu yum2
 
da tu kalau saya gi situ saya nak order macamana? takkan nak cakap tak ingat lah nama dia~keh keh~
 
Makanan yang sgt sedap.. :)
 
Sedapnya...akk buat org terliur pepagi nih ☺☺☺
 
walaupun ko lupe name menu tu dee, tapi gambar2 ko berjaye buat aku lapo tauuuu!! nampak sume yummy sey!
 
Hai Kojah..!
 
sedapnya food tu semua sis...
yummeh...
iyelah makin berseri-seri kojah ek...
 
nak kena kasi link ke??? alalalalalal :P
 
salam dee,

alahai baiknya kojah

smua t.ingat ye. menu last tu nm dia set chicken fiesta de la fea kihkih
 
rasa nye tak pernah pun makan kat tempat2 mcm tu.... pikio 2 kali teman nak makan kat situ..... ongkos nye kurang menjadi.. huhuuh
 
murah rezeki yang belanja...menu tu bess2laa
 
makan free mmg best kan sis.. haha.. air tu sungguh menggoda kalbu la.. huhu..
 
ada sapa2 nak belanja along plak? eh..eh..tetiba..
 
asal aku nampak ko slim pulak ni kak...
 
tua dah.. biasalah lupa2 neh..

ke slalu minum air ada semut??

ehhh, terlazer ai..
lariiiiiiiiiiiiiiiiiii~
 
murah rezeki kojah suka belanja org makan kan :-)
 
haha melampau tau, semua nama lupa ek...

nak kena ni...ekekeke
 
tajuk N3 patutnya..."makanan yang dilupakan" hahhaa
 
nasib baik nama Kojah tu awak ingat...hahaha


Hai Kojah! (sama macam Gedek) ..hahaha
 
ko banyak makan semut eh Kojah.. eh Dee???!!
 
ooo kojah belanja tak ajak akak ye.dee kenapalah lagu blog ko menyedihkan akak. sayu betul.
 
Semua lupa.. next time jng makan semut banyak sangat ek :p
 
nama menu pjg giler..tu belum korang tgk booklet menu dia..pening nak pilih wei..byk..hahaha..
 
Lupa nama masih boleh dimaafkan, Dee. jangan lupa pada yang belanja makan tuu...hihi...
 
sy pun sama kalu mkn nama menunya mesti lupe ..kalu xcatit kat mana2 , bila nk blog kan mmg takdelah nama menu tu..hhhehee
 
best nye bila ada orang belanja..
 
makanan lagi?? bertambah lapar saya....hehehehe


mesti sedap semua makanan tu kan?? *sebab orang belanja...hehehehe