Thursday, September 29, 2011

Sessi Group Hug...

Sebelum nak peluk2 manja ramai2, kita isi perut dululah ye.  Eh..orang lelaki takleh join lah sessi ni.  Nak gak boleh, gi je peluk semua yg lelaki2 je..hahaha.  Eh, tetiba teringat pasangan 'tut' berpelukan dlm bas masa nak balik keje aritu..OMG..rasa nak muntah ok...hahaha.  Jangan muntah lagi, food ada depan mata.  Korang tengok, mcmlah food court tu takde jual makanan lain.  Tapi yakinlah mmg sedap ini Portuguese Grill kat Midvalley  Maka orderlah benda yang sama tapi isi lain2..ada ikan pun ikan lain2...hehehe. 
Mereka2 yang join group hug aritu adalah kelihatan seperti berpuasa tidak sabar menerkam food2 tu.  Yang puasa sebenarnya orang lain...hahaha.  Link?  Malaslah nak kasi, dorang ni kan selalu keluar blog saya.  Tapi kalau tak kasi, nanti dorang boikot saya wooo.  Nanti saya bagi link ye.  Dari kiri, Ayumie, Iyra dan CT Elly.
Mak orang sebelah anak dara orang.  Opppsss...cantik tak mak orang tu?  Anak dara orang dah tentulah cantik.  Muka ceria habis masing2.  Sebenarnya yang nak kena tarbiah sorang je.  Yang dok mentarbiahkan 2 orang.  Yang lagi sorang sangatlah a good listener.  Tapi bila dia bercakap, terus direct to the point.  Alhamdulillah, sahabat2 bloggers ini sudah seperti adik2 saya.  Sangat rapat dan menjadikan kami rakan di luar alam maya.  Bila sorang ada masalah, marilah ramai2 menghiburkan hatinya.  Eh..ahkak paling tua ye kat situ? Muahaha...
Nama je paling tua tapi nampak aiskrim Baskin Robbins saya je yang paling teringin nak membeli dan membahamnya.  Yang muda2 suka posing.  Kasi chancelah.  Tetiba teringat kata2 seorang sahabat blogger.  "Andaikata Tuhan ingin menguji persahabatan kita, ku berharap, yang RAHSIA TETAP RAHSIA.  Segala kekurangan diri tidak diungkit dan kita tidak bermusuhan terus-terusan.  Moga tidak ada sekelumit pun dendam kesumat di hati.  Jika aku tersasar dari landasan, sahabat, tariklah aku ke pangkal jalan".  Amin..saya turut doakan begitu.  

24 comments:

kty suka kata2 blogger tu dee.
harap persahabatan kita begitu juga..

xoxo..
 
Wow..sedap2 tgk lauk² yang diorder.. Iye laa selain dari makan² boleh gak mengeratkan silaturrahim bila dah berjumpa gini..kan.. :)
 
amin.......
 
yang mak orang tu
warna baju...memancarr...hehehe
pink color...i like :)
 
wah seronok...rajin dee jumpe blogger2 sume.....syok borak2 sambil mkn2...pastu amik gambar...sonok2....mesti rancak korang borak2....
 
makan bersinar2~~semua dalam foil~keh keh~~

*ikan bakar portugis kah?
 
kawan yg baik sentiasa ada bersama kita sewaktu senang dan susah. :-)
 
wake me up.. when september ends..


lalalala... yg mentarbiah dua.. yg sorg lagi skali ckp direct to the point.. siapakahhh sorg lagi tuhhh?? cam ai je.. hahaha..
 
kak

kau sudi tak nak jumpa aku esok?
 
This comment has been removed by the author.
 
suka wording yang last tu penuh bermakna
 
aminnnnnnnnnnnnn......
kata2 tu sungguh bermakna...
 
suka dgn kata-kata tu...sahabat yang baik akan setia disisi, susah senang ;)
 
rajin jmpa kwn2..mcm tu la best.. :)
 
i tot patung2 yg berposing last sekali tuh...akekekee

dengan saya pon kamu still pangkat kakak daaaa..akekkekkeke
 
kak, aku suka giler ayat last tu...
mudah2an persahabatan kita pun mcm tu...
 
suker ayat last tue.. moga2 prsahabatan kite pun begitu juga la ye sis..
 
Aminn..begitu lah hendaknya kan Dee...
 
sedapnya...portuguise grill tu mmg sedap...lama dah xmkn kat situ...

setuju ngan kata blogger tu...
 
Betul tu, harap kekal berpanjangan. Kalau ada sikit2 kesalahan, kembali berfikir mungkin ada banyak lagi kebaikan, jadi bermaaf2anlah... Amiiin..
 
aMin AMin AMin ...
 
peluk peluk kiss kiss teh dalam bas??

kuang ajaq kan....
 
yang rahsia biar kekal rahsia ya dee... jangan jadi macam sorang sahabat aku, habis terburai bila dah gaduh... tak tahu laa cemana dia nak hadap suatu hari nanti andai Allah bukakan hatinya utk berbaik semula
 
"Andaikata Tuhan ingin menguji persahabatan kita, ku berharap, yang RAHSIA TETAP RAHSIA. Segala kekurangan diri tidak diungkit dan kita tidak bermusuhan terus-terusan. Moga tidak ada sekelumit pun dendam kesumat di hati. Jika aku tersasar dari landasan, sahabat, tariklah aku ke pangkal jalan"
nice words...